nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

forevergrunn

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2010
Berichten
8
hallo,,,

ik heb een nieuwe laptop nodig voor school(ict opleiding beginnend)
en natuurlijk voor sommige games thuis
budget +- 600

min specs:
17inch beeldscherm
4gig ram
harde schijf maakt niet al te veel uit boven wel min 80gig(kan altijd nog externe hardeschijf)
processor : 2000mhz
videokaart 512mb (liefst een betere heb nog niet al te veel verstand van videokaarten)
uitgang : tv (gewone s-video ofso geen HDMI )

dit is de laptop die ik zelf had gevonden..:
http://norrod.nl/ws_a_index.asp?A_id=47373

weet er iemand nog een laptop die mischien aan meer specs voldoet voor ong het zelfde bedrag bij miss een nadere winkel?

mvg Rik
 
Dan hangt het hier voornamelijk even af van de games die je wilt kunnen spelen op de laptop (let wel, een huis, tuin en keuken laptop is over het algemeen niet geschikt om me te gamen.)

Ben persoonlijk ook geen fan van norrod en acer staat niet echt bekend om zijn goede service.
 
norrod nog nooit van gehoord
acer is geen goede keuzen die laptops gaan binnen een jaar kapot
en waarscheinliijk ben jij minimaal 3 jaar bezig met deze opleiding
ik raad je aan om voor een toshiba te gaan

maar als je ook nog voor gamen wilt gaan moet je iets meer geld uit gaan geven dan 600 euro
 
Hoi,

Die Acer is op zich prima.
Alleen .... hij heeft 4gb werkgeheugen, maar dat wordt niet helemaal benut omdat er een Windows 32-bit versie op zit. Bovendien is dat geheugen niet meer uitbreidbaar.

Hp heeft er een met vergelijkbare specs, alleen zit hier Win7 HomePremium 64-bit op en in bovendien uitbreidbaar tot 8Gb RAM


Wat Firest0rm zegt klopt natuurlijk niet. Als Acer een laptop zou verkopen, waarvan duidelijk is dat die binnen een jaar kapot gaat, dan was Acer niet de grootste laptopverkoper op dit moment. Hij bedoelt iets anders, en dat is de reparatie-afhandeling. Acer heeft zichzelf door die hoge verkoopcijfers wat in de 'nesten' gewerkt met de snelle afhandeling van reparatieopdrachten.
Los van zijn taalgebruik: Firest0rm staat nu niet écht voor dat wat Helpmij voor mensen wil betekenen.
 
Hoi,

Die Acer is op zich prima.
Alleen .... hij heeft 4gb werkgeheugen, maar dat wordt niet helemaal benut omdat er een Windows 32-bit versie op zit. Bovendien is dat geheugen niet meer uitbreidbaar.

Hp heeft er een met vergelijkbare specs, alleen zit hier Win7 HomePremium 64-bit op en in bovendien uitbreidbaar tot 8Gb RAM


Wat Firest0rm zegt klopt natuurlijk niet. Als Acer een laptop zou verkopen, waarvan duidelijk is dat die binnen een jaar kapot gaat, dan was Acer niet de grootste laptopverkoper op dit moment. Hij bedoelt iets anders, en dat is de reparatie-afhandeling. Acer heeft zichzelf door die hoge verkoopcijfers wat in de 'nesten' gewerkt met de snelle afhandeling van reparatieopdrachten.
Los van zijn taalgebruik: Firest0rm staat nu niet écht voor dat wat Helpmij voor mensen wil betekenen.

tuurlijk en wat tweakers onderzocht heeft is natuurlijk ook niet waarvoor help mij staat
dat acer een slecht merk is is een feit
iedereen weet dat zij het zo goed koop mogenlijk verkopen hier door daalt de kwaliteid ENORM dat jij dat niet kan inzien is niet mijn probleem
zij zijn de grootste verkoper omdat de consumenten weg smelten van all die lagen prijzen en niets anders
je hoeft maar een paar jaar te wachten en dan zul je zien hoe erg ze gedaalt zijn

maar dit is oftopic

als je een goed langdurige laptop wilt kopen die volgens valide onderzoeken gedaan zijn
kun je het besten voor een Asus of een Toshiba gaan


trouwens wie zecht dat jij voor helpmij staat vanveelen?
 
.... Dit is jou eigen stelling!

ja snel ff je post bewerken slim -.-

stelling of niet

check dit
http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html

nvm HP niet van acer Packard bell is

en voor die opleiding die hij gaat doen zal hij zijn computer minimaal 3 jaar voor nodig hebben acer zit dan all op 23%
als hij nog langer dan dat deze laptop wilt gaan gebruiken gaat het precentage omhoog

nu komt mijn mening
ik vind dat onverstandig all helemaal als je school of werk mee wilt gaan doen!
 
Laatst bewerkt:
@ firestorm.

Aflevering van kassa (of was het radar) gemist aantal weken terug? Acer is op zich geen slecht merk, wel is zoals ik zelf ook al aangaf de service erg slecht. Dit inderdaad vanwege de punten die vanveelen noemt.

Natuurlijk heeft een ieder zijn eigen mening en zou ook ik niet gaan voor een acer. Nier om de laptop zelf, maar de service. Maar het is niet per definitie waar dat deze laptops binnen een jaar de geest geven.

@ forevergrunn

Als je de kans hebt, geef even aan welke games je zou willen spelen. Dan kunnen wij namelijk een beter advies geven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan