Nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

peligroo

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2008
Ik heb zojuist een Laptop Compaq Presario 610 aangeboden gekregen voor 175 euro.. maar ik ben niet zo in die computer wereldje dus ik zou graag willen weten of dit een goeie laptop is voor een goeie prijs mvg

160 GB
2GB

dat is helaas niet veel info
wat voor cpu zit er in en hoe snel ?
zit er ook een cdrom/dvd brander in ?

dat is helaas niet veel info
wat voor cpu zit er in en hoe snel ?
zit er ook een cdrom/dvd brander in ?

Tja, ... maar de info voor die Presario 610 is makkelijk terug te vinden natuurlijk.

Wonderlijk prijsje, want hij wordt voor aanzienlijk meer nog te koop aangeboden ... NIEUW.
Let wel goed op, want ze worden niet met 2Gb maar 1 geleverd.

Jaa klopt excusses 1 gb.
Maar is dit een goeie Laptop voor een goeie prijs of ken ik beter wat anders kopen.
mvg

Jaa klopt excusses 1 gb.
Maar is dit een goeie Laptop voor een goeie prijs of ken ik beter wat anders kopen.
mvg

Hoi,

Is het een nieuwe, of biedt een kennis (of wie dan ook) hem voor die prijs aan?
Ik zou hem - zelfs voor die prijs - niet 'overnemen'.

Waarom:
Het is een basismodel, met een basic-versie van Vista. Zo eentje die gratis bij een nieuw gsm-abo. wordt aangeboden ....
In het begin 'aardig' maar je loopt al gauw tegen de beperkingen op en wilt hem dan zelf ook weer kwijt.
Maar toch: ik kan niet in je beurs kijken .... en als je hem alleen gebruikt om wat te mailen, surfen en af en toe een briefje schrijven of een spreadsheetmodelletje te maken ...... doen.

Ik heb nog een beetje nagevraagd en doe het maar toch niet vooral omdat je deze laptop gewoon bij een abbo krijgt dus dat betekend dat tie niet zo bijzonder is en gewoon standaard

Ik heb nog een beetje nagevraagd en doe het maar toch niet vooral omdat je deze laptop gewoon bij een abbo krijgt dus dat betekend dat tie niet zo bijzonder is en gewoon standaard

Heel verstandig :thumb:
Ik heb in mijn tienjarige geschiedenis als computer- en netwerk-supporter meerdere keren meegemaakt dat iemand héél trots was op zijn 'gratis' verkregen laptop bij zo'n abonnement ....... totdat na verloop van tijd bleek hoe 'afgeslankt' zo'n ding eigenlijk is.
En toen was de lol er heel gauw af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan