Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

alenb

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2010
Wat wil ik me de laptop doen?

- Muziek luisteren
- Internet surfen
- Films kijken
- Chatten
(de multi-media dingen dus)

Watvoor eisen?

-15.6" t/m 16.6" (16.4" het liefst) Goeie resolutie/goed scherm, zat te denken aan een led scherm maar dat betekent volgens mij een aanzienlijke verhoging van de prijs.
Windows 7
(Beetje fatsoenlijke knoksnelheid/grafishe kaart)
Betrouwbaar merk (goeie garantie, en van goeie kwaliteit)
Stilte is ook zeek belangrijk in zowel het geluid van de hardware en het toetsenbord.

Ik zou het liefst onder de 500,- euro willen uitgeven. (iets der boven maakt niet uit)

Alle suggesties en commentaar is natuurlijk welkom,

Alvast bedankt, alenb

@ wout dat ligt ook vaak aan het gebruik zelf.

HP verkoopt erg veel laptops bij jan en aller man en niet iedereen gaat er zuinig mee om.
Een keuken huis en tuin gebruiken schaft,bv liever een hp voor 300 aan als een toshiba van 500. Voor een leek is een laptop een laptop.
De duurdere merken worden meestal gebruikt in bedrijven en die gaan er weer zuiniger mee om omdat hier data / gegevens ect van het werk.
(in mijn ogen dan)

Maar zelf heb ik de Toshiba satelite L500 1r3, zit eigenlijk alles op en aan.
HDMI uitgang, webcam, mic ect.
T4400, 4GB geheugen, 320GB HD en W7 home premium 64 bit
http://www.4launch.nl/shop/product/...ite-l500-1r3-15-6---t4400--320gb--w7/tweakers

Loop bv ook eens de media markt of Saturn binnen, want deze heb ik daar gehaald voor 449.-

Laatst bewerkt:
@Gammort
@vanveelen

Waarom een merk aanbevelen die vaakst stuk gaat??(HP, Compaq is ook van HP)
Een beetje vaker het 'nieuws' in de gaten houden....

http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html

Ehh ..... 'nieuws'?
Dan wél van 18 november .......

Dus Alenb: vooral naar Woutert luisteren: géén Compaq, HP, Gateway of Lenovo kopen!!!!
Rotmerken

Ik heb twee jaar een Toshiba gehad ... blij dat ik ervan af ben en nu een HP heb.
Mijn dochter heeft nog zo'n Toshiba ... tweemaal retour voor reparatie i.v.m. oververhitting ... en nog steeds niet goed.
Tja .. zo heeft ieder zijn verhaal en Woutert realiseert zich niet dat dit soort artikelen altijd een momentopname zijn en bovendien - zoals @Mukkel al aangeeft - sterk afhankelijk van gebruikersgedrag.

Heej allemaal,

Bedankt voor de snelle reacties + suggesties.
Men lijst met mogelijkheden is zeker vergroot, nog meer suggesties zijn altijd welkom.

Groetjes,

Alenb

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan