Beste experts,
Mijn huidige HP laptop heeft al langere tijd flinke problemen; vastlopen, geluid valt uit aan 1 kant, opstarten duurt vaak errgg lang waarbij er soms eerst opstartherstel etc nodig is. En de harde schijf heeft kuren..
Ik heb redelijk wat ervaring met computers en heb alles gedaan wat ik kon op het e.a. aan problemen op te lossen.
Kortom: ik ben toe aan een nieuwe laptop.
Ik heb al rondgekeken naar een geschikte laptop, maar ik ben niet meer thuis met de nieuwe specificaties etc. Ik zie de bomen door het bos niet meer met alle aanbieders, merken en vooral typen.
Ik ben hier op het forum al rond gaan lezen en heb hieronder wat voorkeuren aangegeven waar ik denk dat de laptop een beetje aan moet voldoen.
Waar gebruik je de laptop voor?
- Veel tekstverwerking, internet etc.
- Afmixen van muziek,
- Af en toe gamen (geen hele zware games).
Voorkeur:
- Windows 7
- Processor: Core I3 / 2.3ghz +
- Werkgeheugen 4 GB DDR-3
- Videokaart: Geen shared video geheugen, minimaal 512 mb
- Voorkeur merk: Dell / Asus / Toshiba
Budget:
- Rond de 700 euro
Weet iemand een laptop die aan deze voorkeuren voldoen en binnen mijn budget valt? Of andere tips/adviezen?
Alvast bedankt!!!!!
Mijn huidige HP laptop heeft al langere tijd flinke problemen; vastlopen, geluid valt uit aan 1 kant, opstarten duurt vaak errgg lang waarbij er soms eerst opstartherstel etc nodig is. En de harde schijf heeft kuren..
Ik heb redelijk wat ervaring met computers en heb alles gedaan wat ik kon op het e.a. aan problemen op te lossen.
Kortom: ik ben toe aan een nieuwe laptop.
Ik heb al rondgekeken naar een geschikte laptop, maar ik ben niet meer thuis met de nieuwe specificaties etc. Ik zie de bomen door het bos niet meer met alle aanbieders, merken en vooral typen.
Ik ben hier op het forum al rond gaan lezen en heb hieronder wat voorkeuren aangegeven waar ik denk dat de laptop een beetje aan moet voldoen.
Waar gebruik je de laptop voor?
- Veel tekstverwerking, internet etc.
- Afmixen van muziek,
- Af en toe gamen (geen hele zware games).
Voorkeur:
- Windows 7
- Processor: Core I3 / 2.3ghz +
- Werkgeheugen 4 GB DDR-3
- Videokaart: Geen shared video geheugen, minimaal 512 mb
- Voorkeur merk: Dell / Asus / Toshiba
Budget:
- Rond de 700 euro
Weet iemand een laptop die aan deze voorkeuren voldoen en binnen mijn budget valt? Of andere tips/adviezen?
Alvast bedankt!!!!!