GlennDeClerq
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 mrt 2009
Nu de kosten van de reparatie van mijn laptop rond de 400 euro zijn (Hier voor topic kan ik best een nieuwe laptop kopen.
Omdat ik geen kat in een zak wil kopen (of wat ook het gezegde is
) heb ik best wel wat advies nodig 
Dus hier eventjes alles wat ik wens
*: Gaming zou vooral dienen voor Modern Warfare 2 en voor GTA IV: GTA IV werkte op mijn vorige laptop niet en het zou wel leuk zijn als ik dit vlot kan spelen maar dit is eerder bijzaak.
**: School, volgend jaar doe ik de richting Boekhouding - informatica, waar ik zo 6 uur informatica zou hebben, het hoofddoel wat we zouden zien is vooral verschillende programmatalen
Dit staat er op de site:
Voor de rest heb ik volgens mij geen andere eisen. (Het zijn er best wel wat...)
Er is mij aangeraden geweest om een macbook te kopen en dal dualboot te draaien voor windows --> gaming,... en mac --> Dagelijks Leven, alleen is hier iemand die hier misschien wat tegen is?... (zoja redens mogen gezegd worden.)
Dan komen we denk ik nu wel tot het belangrijkste: HET BUDGET:
Mijn budget (of liever dat van mijn stiefvader die afkwam om deze te financieren zou ik zeker MAXIMUM tot 1000 laten,
Weet niet of dat een goed budget is voor mijn eisen maar toch...
ALVAST BEDANKT!
Glenn
Omdat ik geen kat in een zak wil kopen (of wat ook het gezegde is

Dus hier eventjes alles wat ik wens

- Pc dient voor: Gaming(*), School (**), Dagelijks Leven (muziek,...)
- Geheugen: +/- 4 gb
- Harde schijf: Rond de 250 gb (mag zeker meer)
- Videokaart: Geen specifieke voorkeur, als het maar goede games aankan
- Processor: Hier heb ik geen verstand van, als het de pc maar vlot maakt
- Ingangen/uitgangen: USB-aansluitingen, HDMI-aansluiting (!)
- Extra: Goede cd/dvd-player en brander zou handig zijn
*: Gaming zou vooral dienen voor Modern Warfare 2 en voor GTA IV: GTA IV werkte op mijn vorige laptop niet en het zou wel leuk zijn als ik dit vlot kan spelen maar dit is eerder bijzaak.
**: School, volgend jaar doe ik de richting Boekhouding - informatica, waar ik zo 6 uur informatica zou hebben, het hoofddoel wat we zouden zien is vooral verschillende programmatalen
Dit staat er op de site:
Het leerplan toegepaste informatica behandelt volgende aspecten:
grondig analyseren van informaticabehoeften (o.a. met UML);
ontwikkelen en beheren van databanken binnen SQL-server;
programmeren van bedrijfsadministratieve toepassingen met VB.NET;
ontwerpen, documenteren en publiceren van een webtoepassing (met ASP.NET
Voor de rest heb ik volgens mij geen andere eisen. (Het zijn er best wel wat...)
Er is mij aangeraden geweest om een macbook te kopen en dal dualboot te draaien voor windows --> gaming,... en mac --> Dagelijks Leven, alleen is hier iemand die hier misschien wat tegen is?... (zoja redens mogen gezegd worden.)
Dan komen we denk ik nu wel tot het belangrijkste: HET BUDGET:
Mijn budget (of liever dat van mijn stiefvader die afkwam om deze te financieren zou ik zeker MAXIMUM tot 1000 laten,
Weet niet of dat een goed budget is voor mijn eisen maar toch...
ALVAST BEDANKT!
Glenn