nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

piet14

Gebruiker
Lid geworden
29 aug 2010
ik heb net een nieuwe laptop had had er wat programma's opgezet en toen deed ik met uitvoer msconfig iets em daardoor doet bijna niks het meer ik vroeg me af hoe ik dat terug kan draaien (ik kan geen systeem herstel doen)

nog een keer...

open dat msconfig nog een keer en ga--> algemeen --> selectief opstarten --> - systeemservices laden en - opstatonderdelen laden --> toepassen

dan wel effe opnieuw opstarten

succes

heb ik gedaan en opnieuw opgestart maar ik heb nog steeds geen geluid internet enz.
kan ik hem mischien nog terug doen naar de fabrieksinstellingen

Als je in MSConfig, het bolletje naast 'Normaal opstarten' aanklikt, vervolgens herstart. Werkt het dan wel weer?

en als ik met acer eRecovery management op herstellen drukt zeg het
er is een onverwerkte uitzondering opgetreden in de toepassing. als u op doorgaan klikt. wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing verder. als u op afsluiten klikt. wordt de toepassing onmiddelijk afgesloten.

kan de service niet starten omdat deze is uitgeschakeld omdat het geen ingeschakelde apparaten met zich heeft verbonden.(uitzondering van HRSULT: 0x80070422)

als ik dan op doorgaan klik zegt hij

er is een onverwerkte uitzondering opgetreden in de toespassing. als u op doorgaan klikt. wordt deze fout genegeerd en gaat de toepassing onmiddelijk verder. asl u op afsluiten klikt. wordt de toepassing onmidddelijk afgesloten

de object verwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld.

als ik dat weer op doorgaan klik geeft hij meer dezelfde melding

ja het is gelukt had ik eigenlijk niet verwacht maar hartstikke bedankt :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan