nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

paultje12

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2009
Hallo beste lezers,

ik sta op het punt een laptop te kopen. Nu hebben ze mij bij een winkel gezegd dat het belangrijk is dat je een groot intern geheugen hebt. Nu heb ik zelf weinig verstand van computers en dergelijke dus ze kunnen mij alles wijsmaken. Nu heb ik deze op het internet gezien. Deze heeft 6 gb intern geheugen. Is dit een goede laptop of is de 6 gb overdreven? misschien heeft iemand anders andere (betere) suggesties?

Daarnaast heb ik nog een vraag: ik zet mijn laptop op een standaard, is dan een 15,6 inch niet te klein? Heeft iemand hier ervaring mee?

Alvast bedankt!

Goedenavond,

Even een vraagje waar ga je het notebook het meest voor gebruiken. en wat moet ik me even voor het oog houden met die standaard .

Ik ga de laptop voornamelijk gebruiken voor zakelijk (office, internetten) gebruik. Mijn compagnon gaat echter ook ontwerpen o.a. met illustrator dus ik zal deze software soms gebruiken. Daarnaast kijk ik vooruit en wil ik mijn laptop minimaal 3 tot 4 jaar gaan gebruiken en heb een hekel aan een trage laptop.

Hoi,

Dan heb ik het idee dat een wat groter scherm misschien toch wat beter is misschien dat deze dan een optie voor je is

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan