Nieuwe Laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robin024

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2010
Laatst is mijn geliefde Packard Bell laptop kapot gegaan. Er viel niks meer aan te repareren en word het dus hoog tijd om een nieuwe aan te schaffen voor mijn studie. Ik wou niet al te veel uitgeven en was rond de 400 a 450 euro aan het kijken. Nou heb ik deze laptop gezien; Packard Bell Easynote TK36-AV-105 en was mijn vraag of het een goede laptop was.

Hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen!

Los van het merk waarvan een heleboel mensen geen fan zijn: in 2011 DDR2 geheugen en een Celeron processor ?
Beste Robin, je stapt jaren terug in de tijd! Deze laptop is prima geschikt als je alleen af en toe een mailtje verstuurt, een briefje typt, muziek iuistert en Packman speelt. Voor elke andere bewerking is 'ie niet geschikt.

Laatst bewerkt:
ik ben het er ook mee eens :D

draai zelf op een AMD turion X2 RM-75 !
en een ATI Radeon HD 3200 !

mijn laptop was dan wel 550 euro :o

Laatst bewerkt:
Nou dan weet ik dus dat ik die niet moet nemen. Ik heb zelf ook nog even verder gezocht en deze sprak me ook nog wel aan; Packard Bell Easynote LM81-RB-002 17,3" notebook. 3GB RAM 320 Harddisk lijkt me wel genoeg toch?

Zonder negatief te willen zijn, ziet 't er naar uit dat we je niet van het Bell-gebeuren kunnen afbrengen

Nou weet je wat het is, mijn laatste laptop was ook van packard bell en deed het zeer goed. hij was snel kon er gemakkelijk spellen op spelen en deed niks raars of verkeerds.
Maar als advies wat zou jij mij dan aanraden? wat voor een laptop?

Alvast bedankt voor het advies!

Met je prijsstelling zit je in het lage segment,als je 100€ meer uitgeeft ga je toch voor meer kwaliteit. Kijk eens hier.
Het merk is gewoon persoonlijke voorkeur maar dan heb je wel iets goeds in handen. Hoop dat er nog meer mensen reageren om hun visie te geven.
Succes.

Ik denk dat die prijs weer net iets boven mij budget valt want heel veel geld heb ik niet!
misschien kan ik mijn eisen stellen en kunnen jullie mij hierbij helpen bij het uitzoeken van een laptop.

minstens;

- 3GB RAM
- 250 GB harddisk
- HDMI aansluiting
- het liefst NumLock
- Brander

dit zijn de eisen die ik eigenlijk op me laptop zou willen hebben!

Hoop dat jullie me hiermee misschien kunnen helpen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan