Nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Realpsycho

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2010
Berichten
138
hallo,

ik ben opzoek naar een laptop waarmee ik kan gamen en mijn budget ligt rond de 800 euro. Ik ben zelf niet al te handig met specs van laptops, dus vraag ik het hier maar:D
 
Laatst bewerkt:
en je hebt deze sectie al eens bekeken.
daar staat niks van jouw gading bij.
budget is onbeperkt.
ofwel je geeft weinig informatie.
10 inch beeldscherm is groot genoeg.
 
Dude?? Slaat nergens op!

Meer info graag! Maar dat is al eerder aangegeven!
Gamen? WELKE GAMES?
Schermgrootte??
 
haha, srry had idd meer info moeten geven. Ik speel age of conan, call of duty, black prophecy enz.
Nu is het probleem dat ik niet van kleine schermen hou, dus als ik meer dan 15 inch neem dan worden de laptops duurde toch? en een groter scherm vreet aan je videokaart.
 
ziet er goed uit, ik denk dat je geen betere kunt krijgen dan deze;)
 
@Realpsycho:Mag ik je er wijzen dat men elkander hier niet met dude aanspreekt.!!

Mag ik je er ook op wijzen dat als jij een edit doet om 17.48.51 sec en Puppie een reactie plaats om 17.49.01,Puppie dus jouw edit niet gezien heeft.!!En in die tussentijd dus een reactie aan het typen was.(er worden namelijk geen tijdsnotaties in sec gegeven.)
Daarbij...mag je nog blij zijn dat topic open blijft.Aangezien nog niet lang geleden een topic van je geweest is betreft aanschaf laptop.

Gaarne dus je instelling aanpassen.
 
@frankwannet

ik zal beter op mijn taalgebruik letten en ik wou even weten of er misschien al iets beters was, omdat ik bijna een laptop ga kopen vandaar dus deze topic over het zelfde onderwerp.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan