Nieuwe Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

DarkBladeX001

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2011
Beste mensen,

Ik wil graag een nieuwe laptop kopen, maar helaas kan ik zelf geen goede vinden of die voldoet aan mijn eisen. Als jullie me willen helpen met het kiezen van de juiste laptop zou ik het enorm waarderen. Ik ben op zoek naar een laptop met volgende specificaties :

Cpu : Intel Core i7 3729qm of hoger, mag wel wat lager maar moet wel 8 threads hebben.
Ram : 8gb of meer en een minimum snelheid van 1333Mhz
SSD : minimum 120gb met HDD : minimum 750gb
GPU : Moet een NVIDIA zijn en 600GT+ graag
Scherm moet minstens 15,6 inch zijn, graag met goede speakers ed. Ook goed koelende ventilator die niet veel herrie maakt. En graag niet boven de 1300 eurotjes :) Alvast heel erg bedankt.

Ik heb zo'n 5 maanden geleden een nieuwe laptop gekocht en ben nooit zo'n fan geweest van Dell, maar dacht 'probeer' het eens...
Kan je vertellen dat me centen goed besteed zijn aan mijn Dell Inspiron (ik heb alleen i5)

Hij kan me zware programma's (Photoshop, Illustrator, Swift 3D) en de berekeningen goed aan. Daarnaast kan je ook nog een lekker fimpie kijken of gamen op een mooi Full HD scherm van 44 cm

Let wel op dat je goede Edition kiest :)
http://www.dell.com/nl/p/inspiron-17r-se-7720/pd?oc=n0017s38&model_id=inspiron-17r-se-7720

Laatst bewerkt:
Verplaatst van Members chat naar de laptop afdeling. Graag even de juiste sectie opzoeken de volgende keer.

je stelt wel hele hoge eisen voor je budget de i7 3720QM cpu is te duur voor je budget zult dus een i7-3630QM moeten nemen die komen ook met 8 threads maar is wel ietsje zwakker :(
ik denk dat je wat betreft budget toch te laag zit wil je al die eisen hebben

wat je het beste kunt doen is een laptop vinden die plek heeft voor een extra SSD
SSD's zijn namelijk los goedkoper dan dat je ze standaard bij een laptop koopt!

ik kan in ieder geval geen laptop vinden die binnen je budget valt en aan je eisen voldoen

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan