nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

computervriend00

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2013
hallo

ik ben van plan om een nieuwe laptop te kopen maar weet niet goed welke processor ik moet nemen.
ik wil de laptop gebruiken om te gamen en wil vragen wat het verschil is tussen de i5 en i7 processoren
ik twijfel tussen de toshiba satellite L70-A-11F en de toshiba satellite L70-A-139.
de eerste heeft een Intel Core i5 processor en 2,60 GHZ kloksnelheid en de tweede een Intel Core i7 processor en 2,40 GHZ kloksnelheid.
alleen de eerste is 100 euro goedkoper, ik weet niet wat nu het beste is (ik wil natuurlijk het beste waar voor mijn geld :D )

groeten computervriend00

i5 met een goede 3e party videokaart met eigen geheugen lijkt mij het verstandigst om te kunnen gamen daar is een i7 niet voor nodig.

Die kloksnelheden moet je vergeten, die zeggen niets meer, das uit de vorige eeuw.

Laptops voor games zijn behoorlijk aan de prijs dus het zal een compromis worden afhankelijk van het budget, wat is dat?

als je de ips nergens kan vinden hoe kan je dan weten of het een goede computer is?
en waarom zat je aan de dell insperion 15 te denken? zelf ervaring mee?

en is die beter dan de toshiba satellite L70-A-139 ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Daar zit een i7 in en ze ontlopen elkaar niet veel, en wat is "beter", zijn beide qua merk wel goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan