Nieuwe Lidl PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar kun je behalve dingen "roepen", ook iets zinvols plaatsen waar TS iets aan heeft. (Zoals al enkele anderen gedaan hebben: een systeempje tussen de 700 en 900?)
Dan wel een systeempje waar om gevraagd word denk ik. -> Nieuwere games kunnen draaien.

EN8600GT/HTDI (256 MB) € 115,-
Core™ 2 Duo E6750 (2x 2666 MHz) € 169,-
P5N-E SLI (NVIDIA nForce 650i SLI) € 105,-
500 GB SATA2 Harddisk (500 GB) € 89,-
2 GB DDR2-1066 Kit (2048 MB) € 99,-

577 euro, nog 200 over dus om kast / voeding / CD / DVD / koeling erin te steken. (met alternate PC-builder)

Uitbreidbaar met 2e videokaart en geschikt om te gamen.
 
hey op www.azerty.nl kosten de onderdelen goedkoper dan op alternate !

Ik heb dit voor jou samengesteld.

Bekijk bijlage 46209

En je kunt er uitstekend spelletjes mee spelen ik heb dezelfde grafische kaart.

Dat is inderdaad een stuk goedkoper, alhoewel er nog geen beeldscherm bijzit, dus +200 euro.
Hoeveel kosten worden er dan gerekend voor het in elkaar zetten en bezorgen (of afhalen?) van de pc??
 
hey,

het systeempje wat ik in elkaar heb gezet is goed voor games de kast bezit een goede airflow ik heb dezelfde kast overigens, dezelfde grafische kaart, dezelfde moederbord en ten slotte dezelfde chardreader (heeft super veel mogelijkheden). Ik spreek een beetje uit ervaring.

Neem deze monitor uitstekende monitor.
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=60142&GROEP_ID=155&TAB=specificaties

Het in elkaar laten zetten kost 50 euro en je hebt 1 jaar garantie.
http://azerty.nl/producten/product_detail/255/7517/montage-volledig-systeem-1-jaar.html
 
Laatst bewerkt:
hey,

het systeempje wat ik in elkaar heb gezet is goed voor games de kast bezit een goede airflow ik heb dezelfde kast overigens en dezelfde grafische kaart en dezelfde moederbord. Ik spreek een beetje uit ervaring.

Neem deze monitor uitstekende monitor.
http://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=60142&GROEP_ID=155&TAB=specificaties

Het in elkaar laten zetten kost 50 euro en je hebt 1 jaar garantie.
http://azerty.nl/producten/product_detail/255/7517/montage-volledig-systeem-1-jaar.html

En hoeveel kost het om hem dan thuis te laten bezorgen? Of is hij ook ergens af te halen?
 
verzendkosten zijn 10 euro

OK hartelijk bedankt voor je snelle reacties!:thumb::)

hey op www.azerty.nl kosten de onderdelen goedkoper dan op alternate !

Ik heb dit voor jou samengesteld.

Bekijk bijlage 46209

En je kunt er uitstekend spelletjes mee spelen ik heb dezelfde grafische kaart.

Zijn er nog mensen die vinden dat bepaalde onderdelen van het systeem van Jantje1990 verbeterd kunnen worden zonder een prijsverhoging?
 
Azerty PC

Ik heb zelf ook gekeken op azerty, en heb de volgende pc samengesteld:

http://img528.imageshack.us/my.php?image=pcazertyjg1.png

is dit een verstandige keuze voor deze prijs? (goede site, onderdelen?) en zou het met elkaar werken?

En hoe weet ik welk modem ik moet gebruiken voor internet (ik heb @home 512 Kbps verbinding)?
 
Laatst bewerkt:
nee je kunt die van mij beter pakken.

- De processor die jij hebt uitgekozen is veel slechter dan de core 2 duo E6750
- Het moederbord die jij hebt uitgekozen is ook slecht terwijl die wat ik had uitgekozen (P5K) SLI ondersteunt en heeft veel meer mogelijkheden
- Het werkgeheugen is 533 MHZ dat is het laagste van ddr2 terwijl die ik heb uitgekozen 800MHZ is.
- De voeding is maar 400 Watt denk niet dat dat genoeg is voor zo'n videokaart terwijl die ik had uitgekozen 450 Watt is.
- De kast/behuizing die je hebt uitgekozen is ook minium terwijl die van mij standaard al een 250mm(zijkant) 120mm(voorkant) koelers heeft.

Conclussie het is 3x nix wat jij hebt samengesteld je kunt veel beter die van mij nemen.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben het hellemaal eens met jantje. Hetgene samengestelde pc van jantje is stukken beter.
 
wel als je games wilt spelen , zou ik dit niet kopen
Ik heb er ook 1 uit de lidl en dan kocht ik een XfX Geforce 8800 Gts 640 mb(400 euro)
En het paste er niet in...
De lidl pc's zijn vaak Compact gemaakt en de moeder bord was bij mij aan de andere kant...Dus eiglijk wat ze je ook zeggen in de folders ze liegen..
Mijn lidl pc koste me 800 euro en video kaart 400 euro +(andere cooler,Voeding,etc)300 euro en scherm 200 dat is samen 1700 euro dat is 800 euro +- te veel betaald..
Maar nog steeds mijn pc is beter dan de samen gestelde Van 1600 (zonder scherm) Dus als je games wilt spelen zoals Crysis,cal of duty 4,Timeshift,bioshock enz zou je minimum een geforce 8600 (+- 200 euro)hebben voor de x10 versie..
dus ik zeg laat hem in elkaar gestoken worden..
 
nee je kunt die van mij beter pakken.

- De processor die jij hebt uitgekozen is veel slechter dan de core 2 duo E6750
- Het moederbord die jij hebt uitgekozen is ook slecht terwijl die wat ik had uitgekozen (P5K) SLI ondersteunt en heeft veel meer mogelijkheden
- Het werkgeheugen is 533 MHZ dat is het laagste van ddr2 terwijl die ik heb uitgekozen 800MHZ is.
- De voeding is maar 400 Watt denk niet dat dat genoeg is voor zo'n videokaart terwijl die ik had uitgekozen 450 Watt is.
- De kast/behuizing die je hebt uitgekozen is ook minium terwijl die van mij standaard al een 250mm(zijkant) 120mm(voorkant) koelers heeft.

Conclussie het is 3x nix wat jij hebt samengesteld je kunt veel beter die van mij nemen.

Dat kan allemaal wel zo zijn, maar het is natuurlijk wel een budget pc. Om dezelfde reden ga ik deze man ook geen SLI bordje aanraden. Waarom? Hij wil een leuk draaiend systeem waarbij de belangrijkste motivatie m.i. het budget is. SLI moederbordjes zijn, in vergelijking met non SLI bordjes aardig prijzig.
En wat voor grafische kaart raad je in godsnaam aan? voor 150 euro een wat? 8600 GTS? Als hij iets meer geld erbij legt heeft ie een 3850 en voor 50 € meer een 3870. Die vreten zon 8600 gewoon op.
533 Mhz mag dan wel lager DDr2 geheugen zijn, maar in dit systeem waarmee niet overgeclocked gaat worden, en dat niet super supersnel is, merkt die beste man daar helemaal niets van. Extra koeling in een kast is met deze configuratie m.i. zonde van t geld.
Jou configuratie is dan wel beter, maar die van TS kost inclusief monitor hetzelfde. Scheelt bijna 200 € voor een fatsoenlijke monitor, en dat kan een belangrijk argument zijn.

@ TS Wil je perse AMD draaien neem dan een x2 6000+ of een hoge FX. Ik adviseer je natuurlijk wel een intel te halen, maar goed ;). MSI maakt in het algemeen goede moederborden.
Je harde schijf is wel minder. Je neemt een 400 GB terwijl 500 GB maar 9 € duurder is. Zonde dus om de 400 GB te nemen. De HD 3850 uit je configuratie is een goeie keus, maar als ik jou was zou ik voor een paar centjes meer de 3870 halen. Ik heb m zelf ook sinds kort en hij loopt al een trein.
Verder nog wt tips: Controleer of de cpu die je kiest op je mobo past en kijk ook of het geheugen geschikt is voor je moederbord. Anders zou dit nogal eens onverwachte problemen op kunnen leveren.
 
Laatst bewerkt:
Idd maar Ik bedoelde dat ie later zo'n 9800 Wsh kon halen he... Maar ja idd je hebt gelijk Ma mijn punt was eigelijk Geen lidl Pc aan te raden (wat hij ook vroeg in de vraag:evil:)



Dat kan allemaal wel zo zijn, maar het is natuurlijk wel een budget pc. Om dezelfde reden ga ik deze man ook geen SLI bordje aanraden. Waarom? Hij wil een leuk draaiend systeem waarbij de belangrijkste motivatie m.i. het budget is. SLI moederbordjes zijn, in vergelijking met non SLI bordjes aardig prijzig.
En wat voor grafische kaart raad je in godsnaam aan? voor 150 euro een wat? 8600 GTS? Als hij iets meer geld erbij legt heeft ie een 3850 en voor 50 € meer een 3870. Die vreten zon 8600 gewoon op.
533 Mhz mag dan wel lager DDr2 geheugen zijn, maar in dit systeem waarmee niet overgeclocked gaat worden, en dat niet super supersnel is, merkt die beste man daar helemaal niets van. Extra koeling in een kast is met deze configuratie m.i. zonde van t geld.
Jou configuratie is dan wel beter, maar die van TS kost inclusief monitor hetzelfde. Scheelt bijna 200 € voor een fatsoenlijke monitor, en dat kan een belangrijk argument zijn.

@ TS Wil je perse AMD draaien neem dan een x2 6000+ of een hoge FX. Ik adviseer je natuurlijk wel een intel te halen, maar goed ;). MSI maakt in het algemeen goede moederborden.
Je harde schijf is wel minder. Je neemt een 400 GB terwijl 500 GB maar 9 € duurder is. Zonde dus om de 400 GB te nemen. De HD 3850 uit je configuratie is een goeie keus, maar als ik jou was zou ik voor een paar centjes meer de 3870 halen. Ik heb m zelf ook sinds kort en hij loopt al een trein.
Verder nog wt tips: Controleer of de cpu die je kiest op je mobo past en kijk ook of het geheugen geschikt is voor je moederbord. Anders zou dit nogal eens onverwachte problemen op kunnen leveren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan