nieuwe login via chrome op windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

govi73

Gebruiker
Lid geworden
17 jun 2014
Ik werk thuis met een desktop en een laptop. Iedere keer als ik op een van beiden op Gmail in log, ontvang ik een e-mail met de tekst: nieuwe login via chrome op windows.

Het lijkt erop dat Google mij wil waarschuwen, maar ik ben het echt zelf. Ik heb al veel gezocht op internet maar kan niet vinden hoe ik dat moet uitschakelen.

Werkt u soms met een VPN-verbinding? Dan komt het daardoor.

Bedankt voor de reacties. Ik heb alles doorgelezen, maar ik ben er nog niet uit. Ik wil geen dubbele beveiliging, maar dat de mailtjes stoppen na het inloggen op google.

Dag Govi

ik lees net dit:

Ik heb mijn apparaat eerder gebruikt: we sturen u mogelijk een melding voor een apparaat waarop u eerder heeft ingelogd. Dit kan zijn omdat u recent cookies heeft verwijderd, uw browser of een app heeft geüpdatet of omdat u de incognitomodus gebruikt. U ontvangt mogelijk ook een nieuwe inlogmelding als u recent het wachtwoord van uw account heeft gewijzigd.

Controleer dit alles wat hierboven vetgedrukt staat.

Naamloos.png
Mails krijg je dus altijd want ik kan ze niet uitschakelen misschien heb jij meer geluk. https://myaccount.google.com/security#activity
Onder kopje apparaatactiviteit en meldingen op inloggen drukken en dan je inloggen volgens de stappen.

Want ik zie dat je die meldingen dus niet kan uitschakelen.
Je kan alleen feedback geven over die meldingen, zie hieronder(dit bekom je door op instellingen beheren klikt eenmaal je ingelogd ben en dan naar meer info gaat):

123456.PNG

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de moeite. Deze was ik ook al tegengekomen, maar kun je inderdaad niet uitzetten helaas.

Heb je meerdere mailadressen (accounts bij gmail) overal even uitloggen. Lukt dat niet dan, zou ik proberen om het wachtwoord te veranderen.

Heb je een app. Anders die app eraf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan