Nieuwe Mac book pro geen intro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lustrias

Gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Heb juist een nieuwe macbook gekocht, ik kreeg geen instellingen of niets toen ik hem opstarte voor de eerste keer (bij windows was dit wel...), ik zat ook al op een account een hannelore helen? Eerst dacht ik dat dit een default user was, maar er staan ook al allerlei bestanden op. Wat ik beetje raar vind.

Nu ik kan het paswoord van de beheerd ook niet veranderen, de tip is hond. Ik vind het nergens in de handleiding. Nu is mijn vraag is dit normaal?

Een nieuwe macbook pro van de Fnac waar al een account opstaat waarvan ik het paswoord niet weet en waar er ook al schoolbestanden opstaan?

dat lijkt me niet helemaal gezond. waar heb je hem gekocht?

Hoi,

denk dat je hem bij media markt gekocht hebt daar gebeurt dat wel vaker je hebt dus een gerepareerde of terug gebrachte gekocht , ik zou dus terug naar de winkel gaan en een andere vragen en je niet laten afschepen ook als hij niet bij mediamarkt gekocht is dus.

Laatst bewerkt:
Heb hem gekocht in fnac. Vond het al raar dat er zoveel programma's opstonden.
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom zou ik hem terug brengen er staan 100 euro aan programma's op ? Zou hij in toekomst problemen kunnen opleveren?

Hoi,

Waarom is hij terug gebracht dat is de vraag ik zou een nieuwe willen maar kan persoonlijk zijn.

ik zou ook geen 2e handse willen hebben.
maar als de originele dvd van macbook erbij zit kun je deze installeren.

waarom zou ik hem terug brengen
Omdat die Mac niet van jou is? De eigenaar heeft er misschien belangrijke zaken op staan? Jij zou het ook niet leuk vinden als het jouw computer was.

Zou hij in toekomst problemen kunnen opleveren?
Als je 'm ooit weg zou brengen voor reparatie, zou die Mac nog wel eens geregistreerd kunnen staan..

Omdat die Mac niet van jou is?
TS heeft deze mac gekocht.
En als het gekocht is dan is het toch van de koper?
Of zie jij dat anders.

Maar persoonlijk zou ik ook geen gebruikte willen kopen.

Ik vind dit eigenlijk helemaal niet kunnen. Haar school documenten staan erop, ik weet waar ze woont, naar welke school ze gaat.
Eerst dacht ik dat het een 'demo' was dat je kon zien wat de mac allemaal kon, maar ik vond het raar dat ik geen intro kreeg of kennismaking of whatever.

Dus morgen terug naar Fnac en hopelijk maken ze er geen probleem van. Echt eigenlijk onbeschoft dat ze 2de hands laptops terug in de rekken zetten voor de volle prijs ZONDER het te vermelden, ik denk dat ze een fout hebben gemaakt door te vergeten de HD te wissen en opnieuw te installeren.

Goedemorgen,

Gewoon even op je strepen staan en een nieuwe eisen en misschien lezen we nog hoe het afgelopen is.

Bleek dat het ook nog eens een demo model was, voor een lang verhaal kort te maken, het is opgelost. Heb nieuwe mac gekregen en die is netjes met intro en alles erop en eraan!

Ik ben wel blij maar zit nog boordevol vragen :d

Mooi dat het opgelost is.
En vragen...stel ze.

Hoi,

Fijn om te lezen dat het in orde is ,en stond het schaamrood op hun hoofd?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan