nieuwe mail in het aanmeldscherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

friesland

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
ik heb nu 2 accounts op mijn computer,
Maar hij zegt bij die van mij steeds u heeft 1 nieuwe email
Nu heb ik outlook geopend en er is steeds geen nieuwe mail, en ook niet in office outlook?
hoe kan dit? en kan ik dit weg halen?

alvast heel erg bedankt

Als je in het inlogscherm met de muis over de tekst beweegt (er is 1 nieuwe email) dan zal er een vakje verschijnen waarin staat welk emailadres nieuwe mail heeft.

Het kan zo zijn dat iemand anders een keer ingelogt heeft op dat account en dat vanuit zijn msn het is blijven staan.

Na een aantal dagen zal het weer weg gaan. (of wanneer de mail word bekeken)

Ik heb mijn lycos mail in mijn office outlook.
ik was er al met de muis op gaan staan en er stond dat ik op mijn lycos nieuwe mail had. maar dat is niet zo :(

groetjes

Het is de mail die gekoppeld is aan je microsoft passport die wordt weergegeven bij inlog, niet?
Heb je geen hotmailadres dat dat zou kunnen veroorzaken?

James :)

Ik heb geen hotmail adres,
ik gebruik met alles mijn lycos adres.

daarom vind ik het ook zo vreemd dat hij aangeeft dat er mail is.

Het is een foutje van Windows.
Er is ook een register tweak voor te krijgen bij Microsoft maar ik zou niet weten waar.
In ieder geval kun je het weer op nul zetten. Dat is me bijgebleven.

Elisa zei:
....Er is ook een register tweak voor te krijgen...
Deze registeraanpassing uitvoeren en je ziet de melding dat er nieuwe email is niet meer terug. Regbestand downloaden naar je desktop, erop dubbelklikken en met ja antwoorden als gevraagd wordt of de inhoud geïmporteerd mag worden. Computer wel even opnieuw opstarten. :)

Aha, heb ik het van jou gezien :thumb:
Maar......brengt dit nu naar 0 en gaat dan goed tellen of ben je
helemaal van de melding af?

Je bent van de melding af.:)

Wil je 'm resetten naar nul dan kun je daarvoor de 'Repair unread mail count'-functie van TweakUi gebruiken.

Ik heb de functie helemaal uitgemept, hij werkt, zoals jezelf al aangeeft, toch niet goed.....en om elke keer de melder met TweakUi te moeten resetten....kan m'n tijd wel nuttiger en leuker besteden. :)

Ik heb dat inlogscherm niet. Nog simpeler :D
Het was meer i.v.m. toekomstige vragen.
In ieder geval bedankt voor je uitleg!

heel erg bedankt voor de moeite

vriendelijke groeten,

janbauke

PS:
ik klik op jou link en dan krijg ik dit?

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\]
"MessageExpiryDays"=dword:00000000

hoe kan ik dat regbestand downloaden en op bureaublad zetten? ben niet super handig met computers

alvast bedankt

Laatst bewerkt:
friesland zei:
heel erg bedankt voor de moeite

vriendelijke groeten,

janbauke

PS:
ik klik op jou link en dan krijg ik dit?

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\UnreadMail\]
"MessageExpiryDays"=dword:00000000

hoe kan ik dat regbestand downloaden en op bureaublad zetten? ben niet super handig met computers

alvast bedankt
Het is de bedoeling dat je met rechts op zijn linkje klikt en dan "opslaan als..." neemt, het opslaat naar je bureaublad en er dan op dubbelklikt (op je bureaublad). Vervolgens vraagt je pc of je de waarde aan je register wil toevoegen en je bevestigt met OK of JA.

James007 zei:
Het is de bedoeling dat je met rechts op zijn linkje klikt en dan "opslaan als..." neemt, het opslaat naar je bureaublad en er dan op dubbelklikt (op je bureaublad). Vervolgens vraagt je pc of je de waarde aan je register wil toevoegen en je bevestigt met OK of JA.

Bedankt James! k had geen emailnotificatie.....:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan