nieuwe mails alleen zichtbaar als ik op andere map klik

Status
Niet open voor verdere reacties.

spardaspeed

Gebruiker
Lid geworden
19 sep 2006
Ik heb een probleem met Outlook 2002. Ik kan mails verzenden en ontvangen.

Maar telkens als ik dit doe, laat hij niets zien. Hiermee bedoel ik dat hij geen nieuwe mails in mijn postvak IN laat zien, en de uitgaande mails staan nog in de map postvak UIT. Als ik nu naar een andere map in Outlook ga, dan verschijnen in 1 keer de nieuwe mails in mijn postvak IN en verdwijnen de mails uit mijn postvak UIT.

Waarom doet hij dit niet meteen (zoals hij ooit in het begin deed)? Waarom moet ik nu telkens op een andere map gaan klikken om te kijken of ik nieuwe mail heb?

Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Hoi,

Gebruik je Outlook Expres of Outlook uit het MsOffice-pakket?

Hoi,

Probeer met het herstellen van Outlook:

Configuratiescherm > Software
Klik op de knop 'Wijzigen' onder Ms Office XP (of 2002) in de lijst
en kies in eerste instantie voor herstel (of herinstall. en herstel o.i.d.)
Is het proleem dan nog niet opgelost, kies via dezelfde weg voor Verwijderen van het onderdeel Outlook.
Draai CCleaner (zoek evt. via Google om te downloaden).
Start pc opnieuw op en installeer het onderdeel Outlook opnieuw via het configuratiescherm > Software > MsOffice 2002 (of XP) en onderdelen toevoegen of verwijderen.

Hoi,

Gebruik je Outlook Expres of Outlook uit het MsOffice-pakket?
Bedankt voor de reactie, maar herinstalleren lijkt mij niet de oplossing. De kans dat het probleem weer terug komt is groot. Ik heb outlook 1 1/2 maand geleden geinstalleerd, en nu heb ik dit probleem. De kans is groot dat het terugkomt als ik het programma nu opnieuw installeer.

Ok,

Je leest niet goed, ik heb het over 'herstel' of 'installatieherstel'
Maar, it's up to you.
Er zal ongetwijfeld een oplossing voor zijn .... !

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan