Nieuwe mails niet in postvak in en niet te vinden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koos Voos

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2008
Ik heb outlook 2010 en Windows 7 op al mijn pc's & mijn .pst bestand ligt op een server.
Nu was dit .pst bestand "beschadigd" en met Scanpst.exe volgens deze oplossing van Microsoft gerepareerd.
Alleen als er nu nieuwe mails binnen komen en ik klik op de melding die onderin beeld verschijnt, wordt de mail geopend maar deze verschijnt niet in mijn postvak in alle overige "niet aangeklikte" mails die binnenkomen vind ik ook nergens terug :o

Alle outlook instellingen nagelopen...........helaas en hier op het forum ook (nog) geen oplossing gevonden.

Bij voorbaat dank,
Koos

Heb je hier wat aan. Misschien je instellingen eens nalopen. De namen en zo zijn natuurlijk anders. Lees een beetje onderin over outlook 2010. Ook daar staat ergens let op provider enz enz. Maar daar kom je wel uit succes ermee.

http://www.zethelp.nl/SmarterTrack/...s-instellen-in-microsoft-outlook.aspx#Outlook 2010

Eerder op die pagina staat ook iets over scanpst.exe
maar of dit voor outlook 2010 ook geldt weet ik niet.
Maar ja nooit geschoten is altijd mis. ;)

Heb je misschien een filter aan staan waardoor alleen gelezen mail wordt getoond?

Instellingen & filters in het mailprogramma zijn op géén van de PC's veranderd. Dit probleem doet zich voor NA het "repareren" van het .pst bestand met scanpst.exe

Per toeval heb ik de ongelezen binnengekomen mails terug gevonden. Hij kent er zo te zien geen locatie (postvak in) aan

Mail.jpg

Het is mij met alle geboden hulp niet gelukt het probleem op te lossen.

Door een nieuw outlook .pst bestand aan te maken en alle gegevens terug te importeren is het probleem uiteindelijk opgelost

Allen bedankt voor het meedenken.

Groeten,
Koos

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan