Nieuwe (Medion) Computer valt telkens uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

blazzter

Gebruiker
Lid geworden
3 jun 2006
Hallo Allemaal!

Ik zit met een probleem.
Telkens valt mijn PC uit. Ik heb hem net nieuw gekocht.
Eerst deed hij het nog niet. Maar telkens als ik hem nu opstart in normale modus dan valt hij uit.
Terwijl als ik hem in veilige modus open, hij niet uitvalt.
Waar kan dit aan liggen.
Ik heb al een andere muis/toetsenbord eraan gedaan.
En ik heb ook niets bijzonders meer gedaan qua hardware aansluiten.
Alleen het originele zit eraan.
Ook heb ik nog niet zoveel software geinstalleerd dus daar kan het ook niet aan liggen waarschijnlijk.

Kan iemand mij iets meer vertellen?

Syteem 41 graden,
CPU 34 graden.
dat is normaal volgens mij toch?

En kijk es in de videokaart-driver opties of je de temperatuur van je videokaart kan uitlezen.

En kijk es in de videokaart-driver opties of je de temperatuur van je videokaart kan uitlezen.

Heb ook nog een "aux"temperatuur van 37C weet niet wat dat dan is..
Hoe doe je dat laatste eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Hallo Allemaal!

Ik zit met een probleem.
Telkens valt mijn PC uit. Ik heb hem net nieuw gekocht.
Eerst deed hij het nog niet. Maar telkens als ik hem nu opstart in normale modus dan valt hij uit.
Terwijl als ik hem in veilige modus open, hij niet uitvalt.
Waar kan dit aan liggen.
Ik heb al een andere muis/toetsenbord eraan gedaan.
En ik heb ook niets bijzonders meer gedaan qua hardware aansluiten.
Alleen het originele zit eraan.
Ook heb ik nog niet zoveel software geinstalleerd dus daar kan het ook niet aan liggen waarschijnlijk.

Kan iemand mij iets meer vertellen?
Kun je niet wat specs posten?
Graka, etc.
Waarschijnlijk heb je nog geen video-drivers geladen.

Als je het oude toetsenbord er nog eens op aansluit. Heb je wel nieuwe drivers geinstalleerd?

Hoi,

Alle adviezen ten spijt ... er is maar één goeie: terug ermee, of evt. de helpdesk van Medion bellen (zie advies adnieuwenhuizen !!!!).
Waarom ben je nu zo ******eigenwijs om er zelf mee te gaan zitten prutsen als je garantie hebt .... gejat misschien? Of toch niet 'nieuw' zoals je aangaf?

Sorry, eerlijk hier snap ik geen moer van :mad:

Hoi,

Alle adviezen ten spijt ... er is maar één goeie: terug ermee, of evt. de helpdesk van Medion bellen (zie advies adnieuwenhuizen !!!!).
Waarom ben je nu zo ******eigenwijs om er zelf mee te gaan zitten prutsen als je garantie hebt .... gejat misschien? Of toch niet 'nieuw' zoals je aangaf?

Eerst zelf gaan uitvinden wat er mogelijk aan de hand is, kan geen kwaad hoor. Mede doordat de topicstarter niet in de kast van de pc zit te rommelen.

Hoi,

Denk aan je hart, dacht dat er zo langzamerhand wel een gewenning zou optreden.:)

Overigens begrijp ik het ook niet, het heet tenslotte garantie en de kennis ontbreekt om het zelf op te lossen, geheugen?

Hoi,

Als een pc met standaardinstallatie, nét aangeschaft in de normale modus binnen een mum van tijd de geest geeft is er een helpdesk om je verder te helpen.
En die van Medion functioneert in mijn ervaring goed. Ik heb zelf een Medion, waar ik zeer tevreden over ben, maar ook ik heb een aantal malen gebruik moeten maken van de helpdesk ... na 1,5 jaar is zelfs m'n mobo compleet vervangen zonder probleem. Vandaar.
Mede omdat er garantie is denk ik dat dit de meest aangewezen en slimste 'weg' is.

Zelf prutsen heeft vaak tot resultaat dat de helpdesk aangeeft: doe eerst maar een recovery .... Ehh Blazzter, wellicht een overweging: al eens een recovery geprobeerd? :p

Hoi,

Als een pc met standaardinstallatie, nét aangeschaft in de normale modus binnen een mum van tijd de geest geeft is er een helpdesk om je verder te helpen.
En die van Medion functioneert in mijn ervaring goed. Ik heb zelf een Medion, waar ik zeer tevreden over ben, maar ook ik heb een aantal malen gebruik moeten maken van de helpdesk ... na 1,5 jaar is zelfs m'n mobo compleet vervangen zonder probleem. Vandaar.
Mede omdat er garantie is denk ik dat dit de meest aangewezen en slimste 'weg' is.

Zelf prutsen heeft vaak tot resultaat dat de helpdesk aangeeft: doe eerst maar een recovery .... Ehh Blazzter, wellicht een overweging: al eens een recovery geprobeerd? :p

Sorry, was even een tijdje afwezig, maar ik ben weer terug:P
Bedankt voor de reacties.
Ehm ik dacht misschien is het een makkelijk probleem en dan is het zo op te lossen, vandaar dat ik niet gelijk de helpdesk bel.
Nog geen recovery gedaan.
Ik zal binnenkort even de helpdesk bellen!

Hoi,

.. gast, doe is even normaal.
Als ik hier dus iets vraag terwijl ik nog garantie heb, dan is die computer gelijk gejat of niet nieuw meer? waar slaat dat nou weer op.
Maar ik zal binnenkort wel even bellen met de helpdesk

Denk aan je hart, dacht dat er zo langzamerhand wel een gewenning zou optreden.:)

Overigens begrijp ik het ook niet, het heet tenslotte garantie en de kennis ontbreekt om het zelf op te lossen, geheugen?

Het is precies zoals Lange Pier aangeeft: garantie heet niet voor niets garantie en jou kennis ontbreekt ... zoveel is in elk geval duidelijk.
Maar sorry voor mijn verhitte reactie (temp process. 110 cr.C. :D :p :o )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan