Nieuwe messenger! Nieuwe opties, nieuwe smilies (?)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
47_47.gif

Nieuwe MSN Messenger in aantocht
Hopelijk is het geen grap, maar MSN heeft een nieuwe Messenger aangekondigd. Met de versie kunnen vanaf deze zomer online spelletjes gespeeld worden, en is synchrone spraak- en videochat mogelijk.

http://messenger.msn.com/support/sneakpeek.asp
 
Hopelijk is het wel een grap....

Al dat gedoe in een chat programma hoeft van mij niet.
 
Het moet toch niet gekker worden .... als ie maar wel goed samenwerkt met firewalls, routers en proxy-servers ... liever dat ik bestanden kan verzenden ... dan dat ik kan dammen ...
 
messenger6smilies.jpg


Dat schijnen de smilies te worden... (?)

-edit plaatje heeft t opgegeven, zie bericht van XP_PC 30 cm hieronder.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het wel leuk hoor :) leuk om te weten, bednakt voor de post xp_PC
 
Mooie msn. Alleen die nutteloze dingen kan je heus wel uitzetten.

Net zoals je in msn5 de zijbalken e.d uitkan zetten.
 
Ziet er goed uit! alleen spelletjes etc hoeft van mij niet! maarjah tis toch altijd handig :p
Denk dat het ook geen grap is omdat het op msn's website word gepubliceerd...
 
Nouja, ik snap dat mensen gaan twijfelen. De "grappen" vliegen je opeens om de oren :confused:.

http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?s=&threadid=119187&highlight=wakker
Microsoft: bericht over internet-toilet was grap
De iLoo blijkt een grap te zijn
Door Gabi Gaasenbeek - dinsdag 13 mei 2003 - 13:58 - Bron: C|Net - Submitter: Bigoldie
De op 2 mei, door MSN UK, aangekondigde iLoo internet-wc blijkt een 1 april grap. Een woordvoerder van Microsoft heeft dit aan C|Net medegedeeld. Het speciale toilet zou bedoeld zijn om jongeren op popfestivals kennis te laten maken met MSN en andere diensten van Microsoft. Het toilet zou voorzien worden van een plasmascherm, een computer met windows XP en een breedband internetverbinding. Omdat de plannen voor de iLoo begin mei pas bekend werden gemaakt, had niemand door dat het om een 1 april grap ging, wereldwijd werden er vele nieuwsberichten aan gewijd. Het oorspronkelijke persbericht bleek al na een week van de internetsite van MSN UK te zijn verdwenen:
Other than the invention itself, the apparent launch of the iLoo didn't bear any indications of being a joke. For example, public relations representatives for Microsoft commented on the product. A press release, which included comments from MSN executives, was posted May 2 to the Microsoft UK Web site, where it remained available for a week.

Searches on the MSN UK sites Monday indicate that the iLoo press release has been removed since then, although cached versions of the release could still be obtained through a Google search. No company disclaimer to the joke has been published.
Internettoilet Microsoft toch geen 1-aprilgrap

Woensdag, 14 mei 2003 - De iLoo, het door MSN Engeland bedachte internettoilet, blijkt toch geen 1-aprilgrap te zijn. Microsoft heeft de ontwikkeling van het toilet gewoon gestaakt.

Verder lezen: http://www.webwereld.nl/nieuws/15034.phtml
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan