Nieuwe Messenger

Status
Niet open voor verdere reacties.

McMeller

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 apr 2007
Is dit weer iets nieuws van Mircosoft of zit ik dom te doen?

Op get.live.com is de nieuwe Windows Live Messenger te downloaden, maar alleen via
een pakket. En vanuit dat pakket worden dan weer de gewenste onderdelen je computer
ingezet. Is Windows Live Messenger niet gewoon apart te downloaden, zoals voorheen?

Ik ben tot vandaag niet anders gewend dan één bestand van een MB of 15 á 20 te downloaden...

Ja dat is is inderdaad iets nieuws.
Maar je kunt vrij snel al die overbodige rotzooi uitzetten dus ik zie het probleem niet:shocked:.

Laatst bewerkt:
Op zich heb je gelijk. Maar ik ben meer van het downloaden wat ik nodig heb, geen poespas... :confused:

Dan zul je even op Google moeten zoeken.
maar het is eigenlijke hetzelfde je download alleen wat jij hebt aangevinkt.

In feite wel, maar je download maar 1,5 mb... Dus na het downloaden word er op de ahtergrond nog materiaal naar binnen gehaald...

Jij zoekt het wel heel erg ver....:thumb:

Dat kan bij alles zelfs al is het één download exstensie

Ja, haha, ik denk verder tot er niet meer verder te denken valt :p.
Maar goed... Dan moet het maar... :)

Zo'n indruk kreeg ik al!:cool:

Nou ja succes er mee.

Tip: als je bang bent dat hij ook spyware mee installeert (wat ik zelf niet geloof) kun je natuurlijke er ook een hele goede anti-spyware programma opzetten.;)

Nou, nee, echt spy-ware zal het niet zijn met MS. Maar je bent vast wel met me eens
dat MS wel van het 'dat doen we altijd dus ook bij jou' is... Ik heb bijvoorbeeld geen
behoefte aan snelkoppelingen naar 'Windows Live Home', zoals die nu in mijn startmenu
staat.

Maarja... Hij draait inmiddels...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan