Nieuwe mobiel kiezen

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiebelageveen

Gebruiker
Lid geworden
30 apr 2009
Berichten
90
Hallo,

Ik heb 05-07-2011 de galaxy s2 genomen bij hi.
Volgende maand mag ik dus een nieuw toestel uitzoeken.

mijn abbo kost nu:

Periodieke kosten
Bedrag (€) BTW
Hi 2010 Online 25 c 19,31
Hi Internet Extra 10,50
Zeker Hi Mob Extra Service 4,77
Zeker Hi Mob Extra Serv VerzZ 2,27 vrij
inclusief 9,7% assurantiebelasting
Totaal periodieke kosten 36,85

Zelf zat ik te denken om hierna een iphone 5 te nemen, maar heb zelf weinig verstand van dus wou jullie vragen of jullie nog advies hebben voor mij?
 
Hoi,

Weet niet of je kan wachten maar ik zou de S4 van Samsung overwegen
 
Mee eens, die is ook geschikt voor 4G.....

Voor mij geen iPhone meer met alle beperkingen die Apple mij oplegt als gebruiker. Wil je hem een beetje leuk kunnen gebruiken moet je hem jailbreaken. Neem bijvoorbeeld de Bleutooth, kan je niet eens met een ander toestel verbinden omdat Apple dat niet wil.....
 
Mee eens, die is ook geschikt voor 4G.....

Voor mij geen iPhone meer met alle beperkingen die Apple mij oplegt als gebruiker. Wil je hem een beetje leuk kunnen gebruiken moet je hem jailbreaken. Neem bijvoorbeeld de Bluetooth, kan je niet eens met een ander toestel verbinden omdat Apple dat niet wil.....


Dat zou kunnen, maar dan vraag ik me af wanneer komt de galaxy 4 uit, en wat kan die meer als de iphone 5.
Bluetooth gebruik ik toch al niet. en eerlijk gezegd viel de galaxy s2 me af. Hij was veel stuk of er zaten fouten in.

Ook hoor ik van iphone gebruikers dat ze het toestel altijd erg prettig vinden en weinig problemen hebben.
Ook vraag ik me af of 4g niet veel duurder wordt, ik wil namelijk wel een abonnement in de zelfde prijsklasse
 
Voor 36,- heb je zo ver ik weet ook geen iPhone 5.....
 
Dan zou ik eerder voor de Galaxy s3 gaan, maar dan denk ik persoonlijk dat de iphone 5 beter is dan de s3..
 
@wiebelageveen

Dat is jouw eigen keuze, ik snap niet waarom iedereen zo'n iPhone wil hebben :rolleyes:
Als je de features van de telefoons zie is de Galaxy S3 toch echt veel aantrekkelijker. Zelf wacht ik op de Ubuntu Phone. :)
 
Nee ik ga niet voor de galaxy 3 mini.

Mijn keuze is op dit moment:

-Iphone 5

of evt. wachten tot de s4.

Ik bedenk dit over een maandje wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan