rubenvhoek
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 6 jul 2011
Ik heb al jaren een oude Nokia, maar nu wil ik eindelijk de overstap maken naar een nieuwe "moderne" telefoon. Het aanbod is zo groot en divers dat ik geen idee heb welke ik moet nemen. Ik heb ook echt geen idee wat mij het best past, toetsenbordje, uitschuifbaar, groot touchscreen, etc. Zoiets weet je toch pas nadat je het een aantal dagen geprobeerd hebt? En je leest zoveel verschillende dingen: Blackberry fans zijn dol op hun Blackberry, Android fans haten Apple, etc.
Ik vind de Sony Ericsson Xperia Arc er erg mooi uitzien (op aanraden van een vriend). Maar het maakt me eigenlijk vrij weinig uit hoe de telefoon eruitziet, gaat vooral om gebruiksvriendelijkheid en functionaliteiten. Zo lijkt een Blackberry me weer handig, omdat deze een toetsenbordje heeft.
Wie kan mij verder helpen/tips geven?!
Ik vind de Sony Ericsson Xperia Arc er erg mooi uitzien (op aanraden van een vriend). Maar het maakt me eigenlijk vrij weinig uit hoe de telefoon eruitziet, gaat vooral om gebruiksvriendelijkheid en functionaliteiten. Zo lijkt een Blackberry me weer handig, omdat deze een toetsenbordje heeft.
Wie kan mij verder helpen/tips geven?!