Nieuwe Mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

phobix

Gebruiker
Lid geworden
28 dec 2006
Hallo, ik heb met carnval zo veel gesmst dat ik veels te gauw door me BTG door heen ging. Dus ik zoek nu een nieuwe mobiel met een abbonement waar je 1000 smsjes mee kan versturen, het liefst zou ik er minimaal 5 Megapixels op willen hebben. Ik bel bekant niks misschien 0 tot 30 Min in de maand ;).. het gaat mij meer om het smsen, Weet iemand een leuke mooie abbonnement voor een mooie prijs?? Ik zag bij vodafone een Blox van 10€ permaand ofzo dan kon je duizend smsjes versturen alleen dan moet ik er nog wel een mobiel voor bij hebben met verder bekant niks ;). 30 bel minuten ofzo is dan al zat.

Alvast bedankt

Ik heb trouwens wat anders bedacht denk ik zo maar, kan ik niet beter gewoon een SIM only abonnement? Nemen want het gaat mij meer om het SMSen, en als je een abonnement neemt dat zit er minimaal 100 bel minuten ofzo bij en dan kost het 10 a 11€ voor die 1000 smsjes 8-)..

Maar kan ik dan zo'n SIM only, abonnement in elke telefoon duwen?

Ik neem aan dat ook die info te vinden is op de site die ik gaf of op de dochtersites van die pagina. Persoonlijk heb ik geen idee hoe dat werkt.

Ik neem aan dat ook die info te vinden is op de site die ik gaf of op de dochtersites van die pagina. Persoonlijk heb ik geen idee hoe dat werkt.

Volgens mij is het zo dat je de simonly in de telefoon van dezelfde provider moet drukken.. Genaamt Sim Lock

Ja klopt, mijn telefoon is Simlock vast, dus ik moet hem simlock vrij maken of een nieuwe mobiel kopen die standaard simlock vrij is ;). Anders moet ik denk maar ff na een zwarte markt gaan. Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan