Nieuwe mobiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

pro pizza

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2007
Hallo,

Ik ben van plan een nieuwe prepaid mobiel te kopen.
Ik wil graag dat de telefoon draadloos kan internetten, bijvoorbeeld als ik thuis ben en dan met de telefoon op het draadloos internet kan zonder er geld (behalve de adsl kosten) voor te betalen.

Mijn vraag: wat is een goedkope (+/- €150) telefoon die over deze mogelijkheid beschikt?

Mvg, Ruben

Er zijn niet zo heel veel telefoons die gratis draadloze internet hebben onder de 150 euro. Ze zijn meestal 300-400 euro... lees dagelijks de krant met telefoons,en kijk ook vaak op het internet..misschien kom je wel een goedkope tegen.

Mvg,Lotad3000

Hallo pro pizza,

Ik begrijp dat je met je mobiele telefoon connectie wil maken met je draadloze netwerk? Wanneer dit het geval is misschien de Nokia E63 een goede optie:

e63_phone_blue_red.jpg

Deze telefoon beschikt over WiFi, dit betekent dat je via een draadloos netwerk kunt internetten zonder extra kosten. Met het QWERTY toetsenbord kun je snel een internetadres intypen wat het surfen vergemakkelijkt.

De telefoon is net iets duurder dan uw richtprijs, namelijk 180 euro, maar dan heeft u wel een goede telefoon om mee te internetten via uw draadloze netwerk.

Kijk hier voor meer informatie

De nieuwe 'Samsung Star WiFi' (heeft wel touchscreen ik weet niet of dat een probleem is) http://www.typhone.nl/gsm/samsung/1735/samsung-star-wifi-black De mobiel is er in het, Zwart, Wit en in het Roze. Het toestel is wel simlock vrij (lost toestel) maar die valt op te lossen met een Simkaart erin en het mooie is dat je dan zelfd een provider kan uitzoeken.
O ja....... de Telefoon kost €149 Veel succes.:thumb: laat je weten of je hem gaat kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan