Nieuwe moederbord geheugen en processor problemen met IDE HDD

Status
Niet open voor verdere reacties.

deaapdaar

Gebruiker
Lid geworden
19 mei 2008
Hallo

Als ik wil opstarten met mijn nieuwe onderdelen ik heb nu een amd moederbord met phenom x3 processor en mijn OUDE ide harddisk daar staan al mijn dingetjes op en mijn Windows maar als ik opstart en me drivers wil installeeren start hij niet op en krijg ik een blauw scherm met witte letters en hier staat een error op dat ik opnieuw moet opstarten of als dit vaker is gebeurt ik op veilige modus moet gaan iemand enig idee en sorry ik heb nogal haast want deze week is erg druk voor mij met school.

Kun je misschien neerzetten wat er precies voor foutcode word weergegeven in dat blauwe scherm?

Begrijp ik goed dat je na het plaatsen van een nieuw moederboard probeert op te starten met je eigen schijf die je al gebruikte bij je vodige board?

Zo ja, dan is dat je probleem, na het plaatsen van een nieuw moederboard zal je windows opnieuw moeten installeren met de juiste drivers voor je nieuwe onderdelen. Dus opstarten met je schijf zoals die nu is gaat neit lukken.

Let wel, ga je opneiuw installeren, dan gaan al je gegevens verloren, dus misschien is het handig de schijf eerst aan een ander systeem te hangen en een backup te maken van je belangrijke bestanden.

Ik heb min of meer hetzelfde probleem. Ik heb een nwe behuizing, MOBO voeding gekocht. Alles ingebouwd met mijn huidige hdd's. Ik kom dus niet verder dan de BIOS.

Als ik het goed begrijp moet ik de HDD met besturingssystemen opnieuw installeren.

Mvg,

Ben

Maar is er voor mij een manier om te zorgen dat ik mijn huidige bestanden wel kan bewaren?

Maar is er voor mij een manier om te zorgen dat ik mijn huidige bestanden wel kan bewaren?

Welkom op Helpmij.:)

maak even een eigen topic aan, dan lopen er geen dingen van twee personen door elkaar.:)

Maak niet uit, het is niet netjes om bij iemand anders in zijn/haar topic "in te breken". Vandaar mijn verzoek. Jou onderwerp kan wel hetzelfde zijn, maar vaak helpt niet dezelfde oplossing.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan