nu echter iets heel vreemds, voor mijn doen. nieuwe monitor gekocht, vga aangesloten ,dvi aangesloten maar wil op desktop met xp geen beeld geven, oude monitor en ook, nog oudere monitor leveren geen problemen op, ergo videokaart werkt, met laatste drivers van nvidia site. nieuwe monitor werkt ook, nl. uitgeprobeerd op laptop met vga en/of dvi, geen probleem. wat kan hier aan de hand zijn?
Moet ik een of andere instelling veranderen,in de videokaart, lijkt mij vreemd, want bij andere monitoren levert videokaart geen probleem enkel in combi met nieuwe lg monitor
gaarne raad, extra info, video kaart is nvdia en9500gt 1gb van asus,en monitor is lg w2753,
kan toch niks te maken hebben met het feit, dat alle oudere monitoren tft zijn en deze nieuwe lg is lcd???
groet ,een ongelukkige
Moet ik een of andere instelling veranderen,in de videokaart, lijkt mij vreemd, want bij andere monitoren levert videokaart geen probleem enkel in combi met nieuwe lg monitor
gaarne raad, extra info, video kaart is nvdia en9500gt 1gb van asus,en monitor is lg w2753,
kan toch niks te maken hebben met het feit, dat alle oudere monitoren tft zijn en deze nieuwe lg is lcd???
groet ,een ongelukkige