nieuwe monitor muis boxen toetsenbord etc

Status
Niet open voor verdere reacties.

h 3 n k

Gebruiker
Lid geworden
30 jun 2008
hoi, ik krijg binnekort een nieuwe computer maar ik koop geen nieuw beeldscherm, boxen muis toetsenbord maar hou gewoon de oude, maar ik wil de oude wil ik dan op mijn kamer maar dan heb ik nieuwe boxen muis toetsenbord beeldscherm etc nodig, dus welke zijn een beetje goed en niet te duur? mijn budget ligt niet heel hoog maar geen echt vast budget...

mvg,,

h 3 n k

Kan je wat meer info geven?
Moeten je muis en toetsenbord bekabeld zijn of juist niet en je monitor moet die nog een minimale of maximale grote hebben? En als je dit zegt:
mijn budget ligt niet heel hoog maar geen echt vast budget...
Wat voor de ene persoon laag is is voor de ander hoog of andersom. Dus kan je iets preciezer zijn over je budget, bijvoorbeeld rond de €300 ofzo. Dan word je denk ik eerder geholpen.

oh sorry ;)
maakt niet uit of het bekabeld is of niet, zolang het maar een beetje goed werkt en de monitor heeft ook niet echt maximale of minimale groote maar ik moet het wel een beetje goed kunnen zien.

het budget heb ik nog eigenlijk geen idee van want ik weet niet op hoeveel ik moet denken ongeveer maar het moet nog een beetje betaalbaar zijn voor een 15 jarige :thumb:

100/120 euro ongeveer (minder is natuurlijk ook goed ook al is het dan niet zo heeel goed)

oh sorry ;)
maakt niet uit of het bekabeld is of niet, zolang het maar een beetje goed werkt en de monitor heeft ook niet echt maximale of minimale groote maar ik moet het wel een beetje goed kunnen zien.

het budget heb ik nog eigenlijk geen idee van want ik weet niet op hoeveel ik moet denken ongeveer maar het moet nog een beetje betaalbaar zijn voor een 15 jarige :thumb:

100/120 euro ongeveer (minder is natuurlijk ook goed ook al is het dan niet zo heeel goed)

Voor een scherm?????
Lukt je niet.
Haal gewoon maar ergens een 2e hands CRT. Een dagje op de vuilnisbelt gaan staan en ik denk dat er zo 20 langs komen :eek:

Maar goed...

http://tweakers.net/pricewatch/168001/hannspree-hw173a.html
Goedkoper kan ik het echt niet vinden.
Dan nog een super goedkope muis+toetsenbord: 15 euro.
Een paar boxen 10 euro.
Kom je op 125....
En dan moet je aan je ouders maar ff vragen mee te rijden om het op te halen.... (in weesp of amstelveen, anders wordt het scherm nog duurder)

CRT? bedoel je daarmee beeldscherm?

Ja, je weet wel. Zo'n scherm wat vroeger gebruikt werd. Waarvoor je een zwaar versterkt bureau moest hebben. Ja, lang lang geleden...

crt-15inch.jpg

hoezo niet de oude set om en een groote tft monitor bij de nieuwe pc??
bijvoorbeeld deze
en dan koop je voor bij de oude pc een standaart setje toetsenbord + muis (15,00)
en nog speakers(10,00)

hoezo niet de oude set om en een groote tft monitor bij de nieuwe pc??
bijvoorbeeld deze
en dan koop je voor bij de oude pc een standaart setje toetsenbord + muis (15,00)
en nog speakers(10,00)

Zijn budget ligt rond de 120 euro. En met die monitor kom je al snel aan de 200.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan