nieuwe monitor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi,

Wat dacht je van deze is wat sneller qua respons tijd en is full hd en dat is die van jou niet dus deze is volgens mij wat beter.

Modag

Voor Full HD resolutie zou ik persoonlijk een 24inch nemen, daar bij een 22inch alles wel erg klein wordt. Er zijn echter genoeg mensen die daar helemaal geen last van hebben.

de D Sub aansluiting is de bekende VGA aansluiting.
Voor een LCD is een dvi aansluiting wel erg prettig (als de videokaart dat tenminste ondersteund.
Voordelen zijn een iets scherper beeld.(het signaal hoeft niet omgezet naar analoog)
en de monitor stelt zich altijd automatisch goed is, bij b.v een reolutie wisseling.
Bij een vga aansluiting moet je dan steeds auto adjust gebruiken en dat heeft even tijd nodig.

zelf kom ik b.v.v uit op deze Iiyama 2207.
Helaas wel alweer een stukje duurder.

mvg Leo

ik heb dvi aan sluiting en vga en hdmi
24 inc welke raad je me aan ? :)

Deze Iiyama 2407 is een goede en mooie monitor met ook nog HDMI en redelijk in prijs (er is ook een model zonder DVI van ong €177)
Alternatief is deze samsung 2450 heeft ook HDMI.

Er zijn betere monitoren in een hogere prijsklasse. Ik heb allen naar goed monitoren in de lagere prijsklasse gekeken.

Mocht je de monitor inderdaad bij Azerty kopen (natuurlijk absoluut geen verplichting) doe het dan via de link van helpmij. Zij krijgen daar iets voor.

Mvg Leo

beetje duur heb maar 150 mag 10 meer zijn maar echt niet meer dan dat :)

ik zie staan Kleurondersteuning
24-bit (16,7 miljoen kleuren)
hoort dat niet 32-bit te zijn ?

Laatst bewerkt:
Dan kun je beter geen 24inch willen.
Zelfs voor een 22inch is €150 al vrij weinig en kun je kijken naar de eerder genoemde monitoren.
(of een 20inch natuurlijk)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Graag gedaan veel plezier met de monitor:thumb::thumb:

De duurdere heeft ook een DVI aansluiting.
De goedkopere kan alleen analoog (VGA) aangesloten worden.

mvg Leo

merk je het met gamen of maakt het niet veel uit ? :)

dan hou ik het bij anneloog
bedankt voor julie advies :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan