Nieuwe monitor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Quzix

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2011
hallo,

ik ben al een tijdje aan het kijken naar een nieuw beeldscherm maar is er tot nu toe nog niet echt van gekomen.
Nu heb ik wederom beetje rond zitten neuzen wat er allemaal te krijgen is, maar het is zo gigantisch veel,
en heb wel een beetje onderzoek gedaan, maar dan blijft er nog enorm veel over dus hoop ik eigenlijk dat er hier wat mensen zijn die mij een stapje verder kunnen helpen
Hoofdzakelijk gebruik ik mijn pc om mee te gamen en heb dus vooral naar een TN scherm gezocht wat na onderzoek het beste bleek te zijn?

momenteel heb ik: Syncmaster 2032BW, maar na een jaar of 7 trouwe dienst is het toch echt tijd voor een vervanger.
http://nl.hardware.info/productinfo/6183/samsung-syncmaster-2032bw#tab:specificaties

Ben nu vooral aan het kijken voor een scherm van 24"
prijs ongeveer rond de €300,- ietsje meer zou best kunnen maar dan moet ik daar ook wel echt iets moois voor krijgen wat voor minder niet te halen valt.
zo kwam ik uit op bijv.:

http://nl.hardware.info/productinfo/210535/acer-predator-gn246hlbbid#tab:specificaties

alvast bedankt voor je hulp :) grtz Q

Hoi,

Al jaar en dag heb ik een lyama en moet zeggen bevalt mij prima ik zou deze dan overwegen gezien het echt een monitor merk is wat acer niet is

ja maar deze betaal ik ook voor extra luidsprekers die daarbij ingebouwd zijn, deze heb ik eigenlijk niet nodig omdat ik een prima systeem voor mijn geluid heb naast mijn headphone.

Nog andere suggesties? en waaroM?

Hallo ik ga me er ook even mee bemoeien =]

Ik zou deze aanraden, deze heeft namelijk een IPS scherm, wat een stuk beter is dan TN (mooiere weergave), en ook is de prijs aan de lage kant (is mooi =])

Voor de rest vind ik persoonlijk hem ook een zeer mooie look hebben.
Hij heeft echter wel een paar kleine dingetjes waar je op moet letten (zie de review @HW.info van jordy4444)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan