Nieuwe MSN download.

Status
Niet open voor verdere reacties.

melaniem

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2001
Berichten
944
Hallo ik zat net te lezen dat er een nieuwe download is voor MSN, mijn vraag is of het wel zo veilig is en of Norton dat ook ondersteund i.v.m met die versie, ik heb nl MSN 4.7, en die word wel gecontroleerd door Norton maar versie 5.0 dus niet, dus hoger misschien wel helemaal niet??????. weet iemand wat goed is om te doen of gewoon zo laten maar?????????????/
Fred............
 
Geplaatst door melaniem
Hallo ik zat net te lezen dat er een nieuwe download is voor MSN, mijn vraag is of het wel zo veilig is en of Norton dat ook ondersteund i.v.m met die versie, ik heb nl MSN 4.7, en die word wel gecontroleerd door Norton maar versie 5.0 dus niet, dus hoger misschien wel helemaal niet??????. weet iemand wat goed is om te doen of gewoon zo laten maar?????????????/
Fred............

ik denk het nog niet nee, hetn is ook nog maar een beta versie.
 
De MSN beta-versie wordt niet ondersteund door Norton. Ik heb 'm nu draaien en Norton controleert niets.
 
Nou bedankt allemaal, je ziet maar dat het toch goed is om even te controleren wat je moet doen met MSN, want alles op de pc draait toch om veilgheid, en Norton (kan en wil) dat natuurlijk om begrijpelijke redenen niet, want de volgende versie van Norton zal dus die mogelijkheden wel hebben, dus weer maar een nieuwe versie aanschaffen, maar zo zie je maar weer, en ik vindt het van MSN ook niet juist,ze waarschuwen er wel voor wat goed is en niet goed, maar echt veilig is het dus niet, jammer dat ze zulke software mogen introduceren terwijl het eigenlijk niet goed beschermt kan worden!!
Fred.........
 
Je kan in de msn 6.0 ergens in de opties instellen dat de bestanden gescand worden.

Ga naar extra -> opties dan vakje berichten -> dan vakje "bestanden controleren op virussen controleren met " aanvinken -> dan op vakje ernaast op bladeren klikken en dan op norton anti virus en op openen klikken nu hier selecteren bestandje norton antivirus ccimscan.exe en openen en dan op ok klikken.

Zo zou het moeten scannen op virussen in bestanden.



een andere manier is handmatig bestanden scannen
als je het bestandje hebt ontvangen ga je naar de map waar het is opgeslagen en dan op het bestand rechtsklikken en dan selecteren 'scannen met Norton Antivirus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan