nieuwe MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

pilootnour5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
22 nov 2008
Hallo

Ik heb net zojuist de nieuwe MSN messenger geïnstalleert. Nou vind ik het niet zo'n handige versie, dus wilde ik weer terug gaan naar mijn oudere versie. Maar deze messenger staat niet bij configuratiescherm>>Software>>...?
Weet iemand hoe hij er dan af moet?
Ik wil hem er zo snel mogelijk af halen.
Alvast bedankt

PS: Als de vraag op de verkeerde plaatst staat, sorry
Mod: Klopt inderdaad, "Overige software" is niet de juiste sectie, daarom verplaatst naar "Messengers en Chatprogramma's"

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo, je bedoelt zeker 9.0

De eenigste manier is: Systeemherstel

- Start
- alle programma's
- bureau accessoires
- Systeemwerkset
- Systeemherstel

Voer een systeemherstel uit, die terug gaat voordat je Msn hebt geinstalleerd.

Dat je een systeemherstel moet uitvoeren, zodat MSN 9.0 er af is en dan kun je windows live er weer op zetten een oudere versie.

maar die is toch niet meer te downloaden? gaan er ook andere gegevens verloren door die systeem herstel?

Ligt er aan, ik heb windows vista en mijn documenten worden niet gewijzigd of verwijderd als ik een systeem herstel uitvoer ;).

Ik weet niet als die nieuwste msn nog te downloaden is.

zo'n S*it zooi, waarom heb ik die nieuwe msn dan toch ook gedownload! Zo stom van mij.
Ik kan nu geen ansering machine aan zetten

wat bedoel je met ansering machine aanzetten?

Ja ik was ook zo stom om het te downloaden... maar ik was hem na 5 min zat en las hier op een ander forum dat je hem er alleen afkreeg via systeemherstel. Ik had van alles geprobeerd maar niks werkte alleen systeemherstel.

ansering machine is dat als iemand iets tegen je zegt, en dat je op afwezig staat, er dan automatisch een bericht terug gaat zoals: Ik ben afwezig!

Als je msn plus hebt geinstalleerd en dat je je status van online naar afwezig zet. Dan kun je het volgens mij instellen ansering machine ;).

bij mij werkt die answering machine wel gewoon op de nieuwste msn in combinatie met msnplus...

Ik heb systeem herstel gedaan en de oudere MSN staat er weer op. Meeste dank aan OpenSourceWeb!

Hoezo grootste dank aan OpenSourceWeb .. :P, terwijl ik je alles hebt verteld .. haha

Ooow, had ik niet gezien, hahahah
sorry, grootste dank aan phobix

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan