Nieuwe muis nu al kapot?

Status
Niet open voor verdere reacties.

mmatteman

Gebruiker
Lid geworden
3 sep 2008
Gister heb ik een nieuwe muis besteld, aangezien m'n oude steeds haperde. En dat kan ik echt niet hebben tijdens het gamen en andere zaken. Voor 70 euro heb ik een Logitech G5 gekocht, en ik voelde echt een enorme verbetering qua 'smoothness'. Maar vandaag begint ook deze op willekeurige momenten zich schokkerig te bewegen. Ik heb geprobeerd de bewegingsgevoeligheid aan te passen, maar dat werkt niet. Kan het misschien aan de muismat liggen? Ik gebruik namelijk een €20 dure (:O) muismat van Roccat, genaamd Roccat sense.

Omdat je oude muis ook al niet goed werkte, denk ik dat je een ander probleem hebt.

- toevallig je pc pas opnieuws geinstalleerd?
- als eens uitgebreide scans gedaan op virussen en spyware?

- toevallig je pc pas opnieuws geinstalleerd?

Niet dat ik weet :P

- als eens uitgebreide scans gedaan op virussen en spyware?

Nee, ik zal dat eens gaan doen. Mijn NOD32 zegt steeds dat ie geupdate wil worden ofzo, maar de gebruikersnaam en wachtwoord meldt ie als onjuist. Daarom krijg ik steeds een melding van windows dat m'n pc kwetsbaar is.

Probeer het eens zonder muismat. Dan weet je zeker of het al dan niet de muismat is.

na het volledig scannen van m'n pc is er tot nu toe niets meer gebeurd, dus dat leek het probleem te zijn. bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan