nieuwe muis, pc start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

steffiestones

Gebruiker
Lid geworden
27 jan 2003
Berichten
200
Hoi,

Ik heb en nieuwe muis aangeschaft maar als ik hem aansluit start mijn pc niet meer op.
Ik werk met vista. Wie kan er me helpen?
 
eerst driver, dan muis inpluggen, dan vraagt hij om opnieuw op te starten en dan start hij niet meer op, maar kheb het ook al anders gedaan: eerst muis inpluggen en dan driver maar opstarten doet hij ook niet
 
dat vind ik wel heel raar dat door de muis je pc niet meer opstart :p
Werkt je muis eig niet zonder dat je de driver het geinstalleerd dus van het principe "plug en play"?
Ben je er zeker van dat het wel een driver is die voor vista bestemd is? En welk merk van muis is het?
 
het is een gamersmuis van trust, gewoon plug en play gaat niet, op de doos staat er wel geen vista maar de verkoper zei dat dat geen prob zou zijn
 
en op de cd wat staat der dan over de driver? voor welke os is deze dan bestemd?
 
Het enige goede wat ik ooit met Trust spullen heb gedaan is het terugbrengen naar de winkel. Heel vaak incompatible.

Volgens de systeemeisen zou het moeten werken met Vista. Echter, als je in de handleiding kijkt dan wordt er over ME/2000/XP/2003 gesproken. Ik vind het op zich al erg raar dat je voor een muis nog een driver moet installeren. De standaard knoppen zouden gewoon moeten werken zonder driver. Mijn advies: terugbrengen!

Overigens zou je eerst de driver moeten laden en dan pas je muis erin

Bij de FAQ op de trust site staat:
Are there drivers available for Windows XP64bit?
No, because Windows XP64bit is more for the professional market.

Hiermee geeft Trust dus eigenlijk zelf al aan dat ze niet professioneel bezig zijn en dat je muis niet voor Vista 64bit geschikt is. Wat een amateurs!


Ron
 
ja ik heb mij ook een logitech, daarvan heb je zoveel goede dingen. daar heb ik ook al mijn boxen van :D Echt goeie producten en daarvoor moest ik geen drivers ofzo instaleren hoor :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan