Een goeiemiddag iedereen 
Ik zou me graag een nieuwe PC aanschaffen.
Mijn budget hiervoor is ~€1000.
De assemblage zal ik zelf doen, maar ik weet helaas niet veel af van wat bij wat past, of wat goed is op dit ogenblik. Daarom post ik hier even wat ik nodig heb, en geloof ik in jullie samenstelkunsten
.
Budget: 1000 euro
Assemblage: zelf
Doel: Voornamelijk Dreamweaver + Photoshop, maar graag ook eens een spelletje tussendoor (SWAT4, GTA SA, CoD...).
Het gamen is niet het belangrijkste, maar goeie graphics zijn altijd wel leuk meegenomen.
Opties:
Besturingssysteem: Heb ik: Windows 7 Professional 64bit
Alvast bedankt voor alle suggesties en bijkomende vragen beantwoord ik met plezier!

Ik zou me graag een nieuwe PC aanschaffen.
Mijn budget hiervoor is ~€1000.
De assemblage zal ik zelf doen, maar ik weet helaas niet veel af van wat bij wat past, of wat goed is op dit ogenblik. Daarom post ik hier even wat ik nodig heb, en geloof ik in jullie samenstelkunsten

Budget: 1000 euro
Assemblage: zelf
Doel: Voornamelijk Dreamweaver + Photoshop, maar graag ook eens een spelletje tussendoor (SWAT4, GTA SA, CoD...).
Het gamen is niet het belangrijkste, maar goeie graphics zijn altijd wel leuk meegenomen.
Opties:
- Ik had graag toch wel een graka met een extra DVI aansluiting. Ik heb nu een Samsung Syncmaster 2253BW en zou mss later 1 bijkopen ( niet in deze prijs inbegrepen uiteraard )
- En als er een TV Tuner inzit, zou dit zeker ook leuk meegenomen zijn!
- Een snelle netwerkkaart (1Gbit)
- 1 snelle, kleine HD voor m'n OS
- 1 grote dataschijf, mag wat goedkoop zijn (traag
)
- Uiteraard een DVD rewriter.. en mss een extra DVD lezer

Besturingssysteem: Heb ik: Windows 7 Professional 64bit
Alvast bedankt voor alle suggesties en bijkomende vragen beantwoord ik met plezier!
Laatst bewerkt: