Nieuwe 'muziek' laptop!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Justin1001

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Hallo allemaal!

Ik heb een vraagje!

Ik ben op zoek naar een geschikte laptop voor mijzelf. Hij is vooral bedoeld om (o.a) muziek mee te produceren, muziek op te slaan, te gebruiken, DJ-Programma's op te draaien, internetten, etc. Maar bij mij gaat het vooral dus om de muziek.

Het is dus van belang dat het een beetje grote opslag capaciteit heeft op de harde schijf! Dan kan ik er tenminste wat kwijt!

Mijn budget is ongeveer €1000,- (Maximaal €1500,-).

Ik hoop dat ik hiermee duidelijk genoeg ben geweest, en dat iemand een geschikte laptop voor mij kan vinden.

M.v.g.

Justin

Is dat niet wat overkill?

Het lijkt mij persoonlijk beter een iets goedkopere laptop (6-700 euro) te nemen, en daar dan een extra harde schijf bij te kopen (ofwel eentje inbouwen, dat gaat inmiddels geloof ik tot 500 gig) of een losse (gaat tot 1 of 1,5 TB geloof ik). Dan nog een mooi speakersetje erbij (die ingebouwde dingen zijn echt niks). Dan ben je meteen ook goedkoper uit.
Voor wat muziek spelen heb je echt geen monster pc nodig, en voor muziek programma's (lijkt mij) ook niet. Een geforce 9600 is iig wat overdreven...

Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb even gekeken naar de geforce 9600, ziet er mooi uit!

Ook dat samenstellen van die Dell PC ziet er goed uit.

Als ik aan jullie vraag wat waarschijnlijk de snelste is... Want hij moet écht snel zijn. Die DJ-programma's zijn redelijk zwaar, je kan het wel vergelijken met een groot spel.

Welke kunnen jullie me aanraden als het om snelheid gaat?

Bij de samenstelling van de Dell had ik als harde schijf 500GB genomen.
Met nog een aantal andere dingen kom ik dan uit op ongeveer 1150 euro... (ook office, virusscanner, alles erop en eraan)...

Alvast bedankt :D

Als ik aan jullie vraag wat waarschijnlijk de snelste is... Want hij moet écht snel zijn. Die DJ-programma's zijn redelijk zwaar, je kan het wel vergelijken met een groot spel.

Welke kunnen jullie me aanraden als het om snelheid gaat?

..... dan blijf ik bij die MSI.

Hallo,

Ik was even een tijdje ertussenuit, maar ik heb jullie hulp toch weer nodig!

Van mijn allerliefste mamma moet ik een aantal laptops op een rij zetten en de beste ervan uitkiezen. Weten jullie wat nou echt de allerbeste keuze is? Die MSI vind ik nog steeds heel mooi, maar is die écht snel genoeg dat ik ermee kan produceren? Of heeft iemand nog een ander alternatief...

Volgens mij ben ik heel vervelend dat ik dit vraag, maar ik moet er echt achter zien te komen.

Ik hoop dat jullie me nog willen helpen!

Groetjes,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan