Nieuwe netbook

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm das de eerste keer dat ik zo'n ding voorbij zie komen, ik denk dat het niet de moeite waard is om zoiets te upgraden, het is feitelijk een nintendo ds waar windows op staat. je kunt beter voor 200 euro een klein netbook kopen waar je wel 100GB geheugen op hebt en fatsoenlijke programma's op kan draaien, die jij wilt zit na het installeren van 1 programma al vol

Hoi,

Niet kopen dus. Hier in Nederland zal je er geen onderdelen voor vinden. Het is een 'lompe' netbook, met zelfs voor dat ding een te klein beeldscherm met een te lage resolutie. Dus problemen met videostreams (die zullen ook vaak 'vastlopen' want er kan nauwelijks gebufferd worden en het RAM is te weinig) en foto's met een hogere resolutie (je ziet ze nooit helemaal op het scherm).
Volledig engelstalig; garantie ...... tja, bij wie .... ??

@PinkyLes : geen idee wat je ermee wilt gaan doen, maar veel meer als een beetje mail binnenhalen en verzenden en wat Googlen zal je er niet mee kunnen doen. Een wat duurder mobieltje is mogelijk handiger dan deze machine. Zowel het werkgeheugen, opslagcapaciteit, alsmede de snelheid van de processor leggen het bij wijze van spreken af tegen het eerste en beste fatsoenlijke mobieltje.

Ik heb zo'n ding liggen. Drie jaar geleden gekocht om op de camping mail te kunnen lezen en nu.nl te kunnen bezoeken. Dat gaat prima, maar meer moet je er ook niet mee willen. Hardwarematig upgraden is niet mogelijk en XP krijg je er niet op. Ik heb op Internet iemand gezien die er Windows95 op had gekregen, maar of dat zo'n vooruitgang is?

Met Vanveelen eens. 7" is wel heel erg klein en voor 81 dollar kun je echt niks verwachten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan