Nieuwe Netwerkkaart en opstartproblemen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronald 911

Gebruiker
Lid geworden
11 apr 2004
Gisteren mijn oude PC (P2/266) voorzien van een Sitecom netwerk kaart. Na installatie en herstart duurt het opstarten wel heel erg lang. De melding "verifying DMI pool data" staat nu minutenlang in beeld zonder dat er nog enige voortuitgang is. Ik heb de nieuwe kaart in een willekeurig PCI slot gedrukt, mocht dit of is er een logica welke slots je eerst vol moet maken. Na het opstarten krijg ik de melding dat het programma? Rpcss en Ccapp een ongeldige bewerking heeft uitgevoerd en wordt afgesloten. Geen idee wat dit is. Na het verwijderen van de kaart blijft deze melding komen. Maw: Help!

Bedankt, Ronald.

De gegevens:
P2 266 Mhz
264 Mb
HD 2 Mb
HD 8 Mb
W98 SE
Sitecom Netwerkkaart LN-020
NAV
Adaware
Spybot

Ronald,

Welk besturinngsysteem heb je ? Als je bijvoorbeeld onder windows 98 een netwerkkaart installeert. moet je altijd de windows cd invoeren omdat er diverse netwerkbestanden moeten worden gekopieerd.
Dit proces moet je eerst afronden anders blijf je inderdaad met allerlei meldingen zitten dat er iets niet is afgerond.

Remy

Geplaatst door Remy
Ronald,

Welk besturinngsysteem heb je ? Als je bijvoorbeeld onder windows 98 een netwerkkaart installeert. moet je altijd de windows cd invoeren omdat er diverse netwerkbestanden moeten worden gekopieerd.
Dit proces moet je eerst afronden anders blijf je inderdaad met allerlei meldingen zitten dat er iets niet is afgerond.

Remy

Staat onderaan zijn bericht. :D

idd had mijn ogen nog niet goed open, maar aan zijn bericht te lezen zag ik al iets bekends waardoor ik vermoedde dat hij met Win 98 werkte. :D

Slaapdoos dat ik ben...:rolleyes:

Toch al 3 ERG behulpzame reacties......... echt een aanrader, bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan