Nieuwe office 2007 zonder frontpage

• Onderwerp starter Onderwerp starter cort
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cort

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2002
Hallo,

Heb langs mijn werk de nieuwe office 2007 gekregen,maar zonder frontpage.
Kan ik deze alleen installeren met mijn oude office 2003 (daar zat hij wel bij) of gaat dit konflikten geven?
Thanks

Je kan als je Office 2007 al geinstalleerd heb gewoon bij het installeren van Office 2003 ook aangeven dat je alleen FrontPage wil installeren.
En als je 2003 er nog op hebt staan, kan je 2007 er gewoon overheen installeren.
FrontPage blijft er dan gewoon opstaan:thumb:

Er bestaat ook geen FP 2007 hè..maar dit terzijde mocht je het al weten.

Frontpage zoals je die kent, is verdwenen.
Het is opgegaan in andere paketten, te weten Sharepoint Designer 2007 voor bedrijven die gebruik maken van een Microsoft Sharepoint Server.
Verder heb je Expression Web Designer, een "luxe" Frontpage versie die zich veel meer richt op de meer professionelere webdesinger maar deze zit niet in Office. (info: http://www.microsoft.com/expression/). Graag zien ze weer dat je dit in combinatie brengt met Microsoft's versie van Flash, Silverlight geheten.

Verder heeft Frontpage altijd al wat "los" gestaan van de andere Office applicaties, dus installeren naast 2007 moet geen probleem zijn. Je krijgt dan een OFFICE11 en een OFFICE12 map.

Verder heeft Frontpage altijd al wat "los" gestaan van de andere Office applicaties, dus installeren naast 2007 moet geen probleem zijn. Je krijgt dan een OFFICE11 en een OFFICE12 map.

Let op... als je Expression Web naast Office installeert, heb je een probleem wanneer je EW weer zou willen de-installeren. Dan werkt Office namelijk óók niet meer..! Oopz... Ik heb deze bug nu al op 2 verschillende pc's met verschillende Office-versies (2003 en 2007) gehad. De-installeren via configuratiescherm of via de programmatool zelf maakt ook geen verschil...

Hoop dat deze bug snel wordt opgelost..!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan