nieuwe office2019 geïnstalleerd. emails uitgaand komen nu allemaal bij ontvanger in "Ongewenste mail"

Oude leerling

Gebruiker
Lid geworden
30 aug 2010
Berichten
554
Geacht forum ,
In de oude "office 2010 Student and home" had ik een outlook account welke functioneerde
Nu met de nieuwe Office 2019 gaat mail ontvangen goed maar mijn uitgaande mail komt
bij de ontvangers allemaal in de map "Ongewenste mail"
Oude office heb ik verwijderd via configuratiescherm en nieuwe office installeren gaf geen probleem
Heb geen nieuw e-mailaccount hoeven aan te maken bleef zeker aanwezig en is meegenomen in de
nieuwe office installatie
Ik kom hier niet uit . Wat kan ik doen?
Kunt u mij helpen hiermee?
Vriendelijke groet ,Jaap
 
Lijkt mij aan de ontvanger kant te liggen, die bepaald of het gewest is of niet.

De geadresseerde staat wel in de vriendenlijst? lijkt mij het enige wat het zou kunnen zijn.
 
Bedankt voor uw reactie
Ik blijf het vreemd vinden
Met de oude office ging het nog goed en kwamen mijn mails gewoon in de inbox en nu komen ze in Ongewenste mail .
Zal vragen of ik in hun vriendenlijst sta
en of ze me er , zo niet , in willen zetten
Vriendelijke groet, Jaap
 
Heb nog een idee!!
Omdat ik geen nieuw e-mailaccount aan gemaakt heb zie ik via Accountinstellingen>accountinstellingen
het oude e-mailaccount (welke alle verstuurde mail bij de ontvanger in de "Ongewenste mail" map plaatst
Als ik nu een nieuw , om te proberen de fout op te lossen , een nieuw e-mailaccount aanmaak
moet ik dan eerst het oude e-mailaccount verwijderen of eerst een nieuwe e-mailaccount
aanmaken en daarna de oude verwijderen?
Jaap
 
Terug
Bovenaan Onderaan