evelwenteltevel
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 nov 2009
Aangezien mijn apple oortjes het na een half jaartje begeven hebben ben ik op zoek naar nieuwe (niet al te dure) oortjes..
Misschien stel ik te veel eisen voor een prijs/kwaliteit verhouding, zeg het maar gewoon
Goed, ik zou dus heel graag een paar goede oortjes hebben van zo rond de 30 euro. De apple oortjes met microfoon zijn 25 euro, maar ik weet niet of ik er goed aan doe om die te kopen? Ik weet ook niet of in-ear fijn is
misschien ook daar de voor/nadelen van? maar het draait er dus uiteindelijk om dat ik oortjes zou willen die wat langer mee gaan dan mijn apple oortjes (met redelijk zorgvuldig gebruik) en die toch ook goede geluidskwaliteit geven.. zo stond ik al versteld van mijn skullcandy koptelefoon,, die qua geluidskwaliteit nog niet eens zo heel goed zijn..
Heeft iemand tips van goede merken/oortjes?
alvast bedankt:thumb:
Misschien stel ik te veel eisen voor een prijs/kwaliteit verhouding, zeg het maar gewoon

Goed, ik zou dus heel graag een paar goede oortjes hebben van zo rond de 30 euro. De apple oortjes met microfoon zijn 25 euro, maar ik weet niet of ik er goed aan doe om die te kopen? Ik weet ook niet of in-ear fijn is

Heeft iemand tips van goede merken/oortjes?
alvast bedankt:thumb: