Nieuwe Opleiding - Nieuwe Laptop Nodig. En advies...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Adriaantjw

Gebruiker
Lid geworden
8 aug 2008
Berichten
14
Ik ga dus in september naar me nieuwe MBO-school en wil een laptopje aanschaffen (nou jah... ik krijg hem van mijn ouders). Ik wil me ouders niet op heel veel kosten jagen maar ik wil we een paar jaar vooruit kunnen en geen slechte laptop kopen.

Ons budget is zo rond de 600 en 950 euro. Liefst onder de 950 euro want alles wat daaronder zit mag ik aan software besteden :)

Ik ga de notebook heel veel gebruiken voor de normale dingen als msnen, surfen, tekstverwrken en wat gamen (op school :p)

Een vriend van me heeft de Toshiba SatelliteP200 en die vind ik wel flex werken dus wil ik eigenlijk ook een Toshiba... Die Satellite P200 vind ik wel rijkelijk duur dus heb ik drie goedkopere laptops van Toshiba uitgezocht.

http://www.vergelijk.nl/compare/144841/151335/146973/173541

Welke kunnen jullie mij aanraden als ik meestal msn, internet en met office werK? Jullie als de kenners kunnen mij vast wel wat aanraden of anders iets anders aanbevelen.

Alvast bedankt :)
 
Ik ga dus in september naar me nieuwe MBO-school en wil een laptopje aanschaffen (nou jah... ik krijg hem van mijn ouders). Ik wil me ouders niet op heel veel kosten jagen maar ik wil we een paar jaar vooruit kunnen en geen slechte laptop kopen.

Ons budget is zo rond de 600 en 950 euro. Liefst onder de 950 euro want alles wat daaronder zit mag ik aan software besteden :)

Ik ga de notebook heel veel gebruiken voor de normale dingen als msnen, surfen, tekstverwrken en wat gamen (op school :p)

Een vriend van me heeft de Toshiba SatelliteP200 en die vind ik wel flex werken dus wil ik eigenlijk ook een Toshiba... Die Satellite P200 vind ik wel rijkelijk duur dus heb ik drie goedkopere laptops van Toshiba uitgezocht.

http://www.vergelijk.nl/compare/144841/151335/146973/173541

Welke kunnen jullie mij aanraden als ik meestal msn, internet en met office werK? Jullie als de kenners kunnen mij vast wel wat aanraden of anders iets anders aanbevelen.

Alvast bedankt :)

Ja hoor wij willen jou wel wat advies geven over een aantal laptops. Ik heb zelf ook een laptop besteld voor school (mbo opleiding :) ) zie mijn systeem -> Laptop

Ik ben aan het zoeken voor je :)
 
Ja hoor wij willen jou wel wat advies geven over een aantal laptops. Ik heb zelf ook een laptop besteld voor school (mbo opleiding :) ) zie mijn systeem -> Laptop

Ik ben aan het zoeken voor je :)

Ik ben benieuwd, laat maar eens wat zien als je wat ehbt:)
 
Hoi,

Voor het standaard gebruik is de goedkoopste al genoeg alleen de games daar zal het om gaan dus daarom meld ik deze even:
http://www.alternate.nl/html/produc...=-1068149&tn=HARDWARE&l1=Notebooks&l2=Toshiba
En anders zou ik de A100-812 nemen al heb ik daar een vraag bij klopt dat de snelheid van je hd..
En zelf draai ik ook met een Toshiba en ben er zeer tevreden mee.
Modag

Thanks Modag, ziet er flex uit en staat ook zeker op mijn lijstje. Een van de duurdere laptops (voor mijn begrip) maar zeker een van de betere!

Nog meer?
 
* Asus F9DC-2P011C3G @ Azerty.nl

(geen toshiba..) Wel is waar een AMD Processor waar je soms problemen mee krijgt als je terug wilt gaan naar XP pro (SP3)
Verder is dat een vrij goede laptop voor text bewerking msnen gamen (NVIDIA GeForce 8400M G)
 
Volgens mij gebruikt deze vrij veel stroom als die gemiddelt maar 2 uur accuduur heeft. Gemiddelt hoort een laptop toch zo'n 4 a 5 uur aan te kunnen blijven? (of word ik nou gek :p)

Hoi,

Gek worden doe zomaar niet:D:D
maar ik denk dat een indicatie is maar inderdaad het lijkt mij vrij kort .

Modag
 
Hoi,

Gek worden doe zomaar niet:D:D
maar ik denk dat een indicatie is maar inderdaad het lijkt mij vrij kort .

Modag

Klopt.. de laptop die ik als laatste had aangeraden was ook maar 2 uur wat mij ook tegen valt.. Ik weet niet eens hoe lang mijn laptop het vol houd :( Maar daar kom ik snel genoeg achter zodra ik em binnen heb.
 
Veel plezier ermee. Zet je vraag even op opgelost, hieronder; zo help je ook andere gebruikers.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan