Nieuwe p2p filesharing programma Tribler hoe werkt dat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

erwin32

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
5 nov 2002
Ik heb het nieuwe hier in Nederland ontwikkelde p2p filesharing programma Tribler geinstalleerd maar hoe werkt dat nu verder? Waar kan ik zoeken naar bestanden in dit programma zoals bij Kazaa en Emule? Die kan ik nergens vinden namelijk. Ik zie wel een aantal gebruikers maar die zijn op 1 hand te tellen. Kortom wie kan mij wat meer uitleg hierover geven. Alvast dank.

Lees even goed de voorwaarden na voordat je dit programma gaat gebruiken !

Quote:

'Wij ontmoedigen het maken van illegale kopieën, want wij houden de gegevens en geschiedenis van de gebruikers bij. Dat is niet eerder gedaan. We kunnen ze eenvoudig opsporen.

Unquote

upsidaisy zei:
Quote:

'Wij ontmoedigen het maken van illegale kopieën, want wij houden de gegevens en geschiedenis van de gebruikers bij. Dat is niet eerder gedaan. We kunnen ze eenvoudig opsporen.

Unquote

Ja en, dat was me wel duidelijk maar ik maak ook geen illegale kopieën, ik hou het alleen voor mezelf.
Maar hoe gaat dit programma in zijn werk in vergelijking met Kazaa en Emule b.v.?

Werkt met torrents, zoek maar op bittorent of zo, en je vind heel vel hanleidingen ook in nl.

Jozo zei:
Werkt met torrents, zoek maar op bittorent of zo, en je vind heel vel hanleidingen ook in nl.

Oh het werkt met bittorent, ja dat ken ik wel, gebruik ik ook wel. Maar ik dacht dat dit zoiets was als kazaa dat je kon in het programma kon zoeken naar diverse films en TV programma's. Maar dat is dus niet zo? Of wel?

erwin32 zei:
Oh het werkt met bittorent, ja dat ken ik wel, gebruik ik ook wel. Maar ik dacht dat dit zoiets was als kazaa dat je kon in het programma kon zoeken naar diverse films en TV programma's. Maar dat is dus niet zo? Of wel?

Nee het werkt met torrents, dus torrent file zoeken op een site (die ik hier niet mag noemen) in tribler importeren, en downloaden maar, denk ik.
Heb het zelf nog niet geprobeerd.

Dos het werkt met torrents en niet met bittorent.

upsidaisy zei:

En dit lijkt mij een beetje gebakken lucht, als het programma aanslaat zitten ze zodadelijk met miljoenen ip nr's, stichting brein weet er nu al geen raad mee. :D

Laatst bewerkt:
Nou laat maar dan, dan blijf ik gewoon bittorent gebruiken, werkt net zo. Als er toch niemand iets aan te bieden heeft daar zoals bij Kazaa en eMule, laat maar dan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan