Nieuwe packard bell start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lubbie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 apr 2014
Hallo,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met onderstaande :

Deze ochtend kocht ik bij Media Markt een packard bell Easy Note TE69KB (Zonder CD/DVD station)
Nadat ik deze heb aangezet krijg ik 25 min later onderstaande melding.

Iemand die hier raad mee weet ? Ik kan wel probleem rondlopen in Bios..... Maar ken er niks van.

Alvast bedankt,
Jurgen Lubbersen
WP_20140425_002.jpg

vanochtend gekocht? Dan gelijk terugbrengen om om te ruilen ;)

Het is nu net dat wat ik wil vermijden........

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat snap ik wel, maar je hebt recht op garantie. En zo kort op de aanschaf geeft je recht op omruiling, dus persoonlijk zou ik niet gaan klooien en er gewoon mee terug gaan ;) Dit soort tekenen gaan later alleen maar meer problemen geven.

Ons advies is duidelijk: terug brengen.
Je kwam met een vraag en hebt nu een eerlijk antwoord.
Als je nu zelf gaat liggen te kl**ien... dan zijn we niet goed bezig...:o

Hoi

Mediamarkt mag je toch zo terug brengen binnen 14 dagen of geldt dat niet voor pc"s niet moeilijk doen gewoon terug .

Hoop ik dat iemand van MediaMarkt hoge pieten dit alles ook lezen kan en beeeeetje ( klein beetje ? ) zich laten denken ...dat je mensen toch niet voor gek mag houden ! tis voor zoveelste keer dat zoiets gebeurt en
in openbaarheid hoor je nooit wat van hun kant dat op excuus lijkt :(
Beste jonge NIETS anders doen dan met zoiets terug ...zodra je zelf wat wel doet ( jou garantie is naar de knopen ! ) hebben ze daar wel excuus om te zeggen jij bent wel gek hoezoo koop je toch bij ons ...

Laatst bewerkt:
Thx iedereen voor de reacties
Morgenochtend gaat ie terug.... Benieuwd of ik meteen een nieuwe krijg....... Of moet ik wachten op de herstelling?

Fijn weekend alvast

:confused: Je moet eisen altijd ander product voor jouw geld en nooit voor reparatie kiezen .... tis z.g.n.m. nieuwe product ...toch ??

Inderdaad, niet akkoord gaan met herstellen. Of omruilen of geld terug ;)

Idd ik ben niet zo een fan van mediamarkt, ik ging eens langs voor mijn kapotte Homecinema en ik heb 1uur moeten wachten want er waren 15 mensen voor mij met klachten over hun toestellen die niet werken. Als ik dit vergelijk met Krefel, Makro, Van den Borre, Zie je dit amper!
Probleem dus opgelost?

mvg

Zettekakkers :thumb:

Thx iedereen voor de reacties
Morgenochtend gaat ie terug.... Benieuwd of ik meteen een nieuwe krijg....... Of moet ik wachten op de herstelling?

Fijn weekend alvast

Voila,

Gisteren probleemloos gaan omruilen en probleem opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan