Nieuwe PC 1250-1300 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tenkaichi412

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 jul 2014
Hallo mensen,

Ik wil graag een nieuwe pc bouwen, hij gaat vooral gebruikt worden voor games. Mijn budget is rond de 1250-1300 euro.

Ik heb alle randapparatuur al en ik heb al een goede geluidskaart, dus die hoeven er niet bij te zitten.

Voor de rest heb ik de voorkeur naar een stillere pc. (misschien waterkoeling?) Maar de prestatie staat wel altijd voorop.
Andere voorkeuren heb ik niet echt. :)

moet windows er ook bij?

als je wilt overclocken kan je zoiets doen ---> link als je er waterkoeling bij wilt doen kan je er i.p.v. een i7 een i5 in doen en dan ziet het er zo uit ---> link

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reactie.

Ja, ik was er wel van plan windows bij te doen, aangezien ik deze helaas niet meer had liggen. (Ik dacht van wel.)
Ik dacht zelf dan om de GTX 780 te vervangen met een GTX 770 en er windows ultimate bij te doen, of maakt dat toch een heel groot verschil?

Je kan ook een ssd nemen van 128gb en misschien nog wat besparen op het moederbord en een iets goedkopere voeding nemen dan kom je ook rond de 80,- voor een besturingssysteem en een windows 7 ultimate zie ik niet op de site staan alleen home premium

Laatst bewerkt:
Dat is dan misschien wel slimmer. De ultimate versie staat overigens hier

Dan ga ik nu daar nog even mee puzzelen en dan bestellen. Dankjewel voor de hulp!

Hoop niet dat je die versie van win 7 gaat nemen want het betreft hier de 32bit versie wat ik kan zien dus dan zou je al je extra ram niet gebruiken !
Ps kan het fout hebben maar goed je bent gewaarschuwd en kijk zo en zo voor een 64 bit OS

je kan beter windows 8.1 nemen of windows 7 home premium voor de helft van de prijs dan hoef je op die andere dingen niet zoveel te besparen

was vergeten te melden dat het verschil in games tussen de gtx- 770 en 780 ongeveer 10fps is

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan