Nieuwe PC 6/700

Status
Niet open voor verdere reacties.

mikegstar

Gebruiker
Lid geworden
21 sep 2007
Berichten
50
Hallo alemaal,

Ik wil graag een nieuwe pc aanschaffen.

Deze dient te voldoen aan:
Moederboord die lang mee kan gaan ook met upgrades.
SSD, alleen zodat me Windows snel opstart en voor program files dus miss genoeg aan 40gb?

Huidige videokaart: ATi HD4850 Wat doe ik er mee? Blu Rays kijken en game niet echt op de pc. Dus als er goedkoop een beter kaartje is prima!
Huidige moederboord: Asus P5LD2

Ik wil dat pc lekker snel is met veel verschillende programma's die open staan.

Windows 7, laten doen door de winkel of gedownloade versie?

Groeten,

Mike
 
Indien je geen spelletjes speelt is €700 een zeer ruim budget.

Intel core I7 + h67 mb : €350
Grote ssd: €200
Dan rest er nog €150 voor geheugen, voeding, kast, hd, etc.

De grote ssd kun je ook veelgebruikte programmas op kwijt en geeft een zeer snel gevoel van het systeem. 4850 is nog steeds prima voor non-game gebruik

W7 legaal is niet duur. Iets kleinere ssd en je hebt ook het gezeur niet rond legaal etc., maar dat is aan iedereen persoonlijk
 
Laatst bewerkt:
Hmh, ik speel wel 1 game genaamd "Tibia" maar dat is niet veel bijzonders en die speel ik wel vaak. Daarnaast veel films kijken en dat moet er goed uitzien, is opzich nog wel zo maar ik ga me oude systeem verkopen dus heb wel een kaartje nodig. Daarnaast wil ik echt niks horen van me PC of nouja, zo min mogelijk. Kan je wat voor me in elkaar zetten? :d
 
waarom een i7???
de i5 2500 voldoed prima aan zijn eisen
en zo houd je geld over voor bellangerijke zaken zoals videokaart of een SSD zoals hij al zij
 
i5 is voldoende voor mij hoor, SSD is zodat me windows lekker snel opstart en me program files dus kan eventueel als het nodig is nog een sata hdd kopen met de tijd.

en welke videokaart?
ramkaartjes 2x2 gb van kingston? of iets anders?

probeer het zo goedkoop mogelijk te houden :D

belangrijk puntje is dat ik hem echt zo stil mogelijk wil hebben
 
probleem is alleen dat je budget niet echt toereikend is een SSD slokt zo 80 euro weg
en windows 7 ook dan ben je dus all 160 euro kwijt

en je wilt gaan gamen en games hebben niet echt baat bij een SSD alleen opstart tijden en laad tijden meer niet

als je zelf aan een windows 7 OS kan komen dan is het nog mogenlijk
klikerdeklik
 
bedankt firest0rm :) hier kan ik mee verder!
 
Laatst bewerkt:
Waarom een HD6850 als hij niet gamed? Een HD6670 of 5670 is voldoende en die laatste kost maar de helft. Kan er gelijk een 400 watt voeding in, en die SSD van 40GB is echt triest.

http://azerty.nl/winkelmandje/winkelmandje/?legen=1&product%5B225309%5D=1&product%5B405098%5D=1&product%5B7517%5D=1&product%5B80156%5D=1&product%5B396818%5D=1&product%5B364212%5D=1&product%5B423778%5D=1&product%5B358322%5D=1&product%5B259717%5D=1&product%5B2128%5D=1&product%5B381354%5D=1&product%5B225953%5D=1

Silent GPU, aparte CPU koeler tegen het gejengel van de stock cooler, 80GB SSD. Prima PC.
 
40gb ssd triest...
ik wou kosten besparen en die intel 320 komt nog redenlijk goed uit benchmarks kwa prijs/prestatie

maar je hebt wel gelijk als het gaat om gamen
ik dacht dat hij wel ging gamen...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan