Nieuwe pc, 800 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

mrbombastic

Gebruiker
Lid geworden
19 feb 2003
Ik ben op zoek naar een nieuwe pc. Mijn budget is ongeveer 800 euro (mag er iets overheen gaan), inclusief monitor, muis, toetsenbord, speakers, wireless netwerkkaart en MONTAGE, exclusief OS.
Pc gaat o.a. gebruikt worden voor af en toe gamen, en programmeren.

Als basis heb ik het low-budget systeem van bouweenpc.nl genomen. De kast heb ik vervangen door de versie met fan (aangezien het niet bekend is wanneer de 120mm fan geleverd wordt).

De prijs van de Sapphire Radeon HD3850 is echter wat verhoogd bij Azerty. Past hier ook een HD3870 kaart in, of krijg je dan weer problemen met rest vd componenten?

Randapparatuur hoeft allemaal niet heel luxe te zijn, tenzij jullie 1 van de gekozen onderdelen afraden.

Als laatste de wireless netwerkkaart. Signaal moet door 2 deuren heen kunnen. Ik las ergens dat er ook moederborden zijn die deze on-board hebben. Is dat goedkoper dan een losse kaart erbij kopen? Wat raden jullie me hiervoor aan?

Als iemand nog een andere plek weet waar je misschien beter af bent dan hoor ik het ook graag :).

systeem.png

(Klikbaar)

Sorryvan Die 100 Euro meer en geen netwerk kaart maar kijk maar meschien kan je wat aanpassen

er kan een 3870 in, maar je zit al krap met je 400 watt,:confused:
en een onboard kaart is meeslal slecht.

en een onboard kaart is meeslal slecht.

Nou, meestal slecht, onze 4 laptops met onboard netwerkkaarten hebben overal in huis een sterk signaal, door alle muren. Een onboard netwerkkaart kan best. En dat is wel goedkoper, ja.

Oké, dan heb je gelijk ;).
Ik dacht dat je reageerde op onderstaand stukje, omdat nergens over een onboard videokaart wordt gesproken.

Ik las ergens dat er ook moederborden zijn die deze on-board hebben. Is dat goedkoper dan een losse kaart erbij kopen? Wat raden jullie me hiervoor aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan