nieuwe pc (800 euro)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gnoe2

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2007
hallo helpmij'ers

ik was van plan om een niet al te dure game pc samen te stellen.
Ik heb zelf een samenstelling gemaakt die wellicht op veel punten nog verbeterd kan worden. Mijn budget tussen de 750 a 800 euro. Ik zal er voornamelijk op internetten, regelmatig een spelletje op spelen en ik zit erover te denken om after effects eens te gaan leren. Ik ga voorlopig niet overklokken en zeker geen crossfire draaien.
Ik heb hem nu samengesteld bij 4launch, maar ik heb geen voorkeur voor een webshop.

Antec Midi Tower Three Hundred No PSU
€ 49.00
ASRock P55 PRO iP55, SATA2 RAID, GLAN
€ 102.50
Cooler Master Voeding Real Power M520 520W Modular
€ 62.00
Intel Core i5 750 2.66GHz 2.5GT/s 8MB Box
€ 161.00
OCZ 2x2GB DDR3 PC10666 CL7.0 Platinum modules.
89.90
Samsung 1TB SATA300 32MB, HD103SJ
€ 77.50
Sapphire Videokaart PCI-e Radeon HD5850 1GB 2xDVI/HDMI/DP
€ 227.00

totaal: 768.50

p.s. zowel de gpu als de harddisk zijn niet beschikbaar en hebben een levertijd van meer dan 10 werkdagen. De rest is direct beschikbaar.

ik zit vooral te twijfelen over de voeding. Is die voldoende als ik eventueel in de toekomst ook nog wat wil gaan overklokken?

alvast bedankt

Hoi !

@sarkyn: het verschil tussen een HKC-kast + voeding met een Antec + Coolermaster is nog groter dan tussen een VW Kever en een Mercedes !

Om het over de graka maar niet te hebben !

Het prijsverschil zit 'm echt in kwaliteitsverschil, op misschien 'n paar euri's na !

@TS: Voeding is i.v.m. overklokken meer dan voldoende, zit je aan Crossfire te denken voor in de toekomst zou ik voor 'n 620 W Coolermaster gaan !

Asrock is niet mijn favoriete mobo-merk, een z.g. B-merk van @Asus; misschien kun je daar nog eens naar kijken.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan