Nieuwe PC aangeschaft

Status
Niet open voor verdere reacties.

ilias026

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2009
Beste helpmij.nl leden,

Ik heb zonet een nieuwe pc aangeschaft alleen heb ik een probleem.
Bij de pc-kast (rand, aan-uit knop, usb gangen) schijnt er een blauw licht voor de sier maar ik me irriteer me hier aan dus mijn vraag aan jullie is: weten jullie hoe ik er voor zorg dat het blauw licht uitgaat..?

Mvg,
I. van Dijk

Mod edit

Aangezien pc al gekocht is,topic verplaatst naar Hardware---->behuizing.

Nu je vraag.Is het daadwerkelijk innerlijke verlichting of is het een transparante sierlijst die dit licht doorlaat vanaf je videokaart(bijv).Kan je niet ergens een stekkertje loshalen ofzo?

Mod edit

Aangezien pc al gekocht is,topic verplaatst naar Hardware---->behuizing.

Nu je vraag.Is het daadwerkelijk innerlijke verlichting of is het een transparante sierlijst die dit licht doorlaat vanaf je videokaart(bijv).Kan je niet ergens een stekkertje loshalen ofzo?

Het is transparante sierlijst maar het gaat niet vanaf mijn videokaart er komt licht vanuit de kast...

Dan zal toch ergens in die kast de lichtbron zitten.En die moet je dan verwijderen/elimeneren draad doorknippen etc etc etc.:D

Ik durf niet te zeggenIk ken de pc niet en weet niet of er een optie in bios is bijv of dat gewoon standaard aan staat.Heb je zelf kast al eens losgemaakt?Dan zou je kunnen zien hoe de situatie is.Is het 1 lampje/ledje of wat?
Zit er een spanningsdraad vanaf bord of voeding naartoe...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan