Nieuwe pc, budget €600-700 euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

drioras

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2009
Beste allemaal,

Mijn huidige systeem is zo langzamerhand aan vervanging toe, en omdat gta V over een tijdje naar de pc komt, en ik deze toch wel op hoog zou willen spelen, word het tijd om te kijken voor een nieuwe pc. Verder merk ik dat me computer zo langzaamaan langzamer word en dit is alleen te verhelpen door een upgrade.

Wat wil ik gaan doen met me computer?
-gamen
-internetten
-muziek luisteren
-etc.

Hoe belangrijk is stilte?
Stilte is redelijk belangrijk, ik zou er graag zelf een andere cooler opzetten in verband met het geluid en misschien het overclocken van de cpu in de toekomst.

Zelf bouwen?
Ja

Ik bezit zelf over een antec nine hunderd two case, en een antec true power 750 watt voeding + de 500 gb ssd. deze drie onderdelen zou ik graag willen houden in mijn nieuwe systeem. Ik heb genoeg aan deze ene 500 gb ssd. dus een nieuwe hdd hoeft er niet bij.

Verder heb ik alle randapparatuur al. (beeldscherm, boxen, muis, windows etc)

het moederbord moet een digitale geluidsingang hebben, dat is wel een must in verband met de optische kabel naar de versterker toe. Verder heb ik geen voorkeur voor amd/intel/nvidea

Zou iemand mij een mooi systeempje aan kunnen wijzen? of in elkaar kunnen zetten?

Ik vind het altijd lastig om dit zelf te doen omdat ik niet goed weet welke merken goed met elkaar werken.

met vriendelijke groet,
Drioras

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je dit bij wat je hebt inbouwt heb je een prima game pc mischien over budget maar dan heb je ook wat

Laatst bewerkt:
het lijstje van modag is goed alleen wel een klein foutje er zit een z77 moederbord in dat is socket 1555 dat gaat niet werken met de intel i5 4690k en verder zou ik dan voor dit geheugen kiezen ---> link

Dank je granitk 7 was al laat denk ik bij deze aangepast:thumb:

Bedankt voor de snelle reacties!

Ik zie dat ik nu op €800,- uitkom. Is de €100,- extra het waard? Of is een upgrade van €700,- ook zeer waardevol. Zo ja, Wat zou ik dan moeten veranderen om aan de €700,- te komen?

Ik zie dat dit moederbord geen digitale geluidsuitgang heeft. Welk moederbord zou ik kunnen kiezen die dit wel heeft?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan