Uwemajesteit
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 sep 2013
Hallo,
Recentelijk heb ik in mijn PC een nieuw Moederbord, Videokaart en Processor geïnstalleerd. Alles werkt prima.. voor ongeveer 40 - 60 minuten daarna loopt de pc vast (Freeze) zodra dit gebeurt reageert de pc nergens meer op behalve de aan en uit knop op de voeding. Ik heb van alles geprobeerd om dit te verhelpen maar niks heeft tot nu toe geholpen.
Mijn specificaties zijn:
Besturingssysteem: Windows 8 Pro (Legaal)
Moederbord: Sabertooth 990FX R2.0
Processor: AMD FX(tm)-9590 Eight-Core Processor (Octa)
Videokaart: NVIDIA GeForce 750 Ti
Werkgeheugen: 16GB DDR3 RAM
Opslag: 2x 1TB SATA Western Digital
Graag zou ik jullie hulp gebruiken bij het oplossen van dit irritante probleem, Ik kan als het nodig is de temperatuur van m'n videokaart en processor later posten etc.
Recentelijk heb ik in mijn PC een nieuw Moederbord, Videokaart en Processor geïnstalleerd. Alles werkt prima.. voor ongeveer 40 - 60 minuten daarna loopt de pc vast (Freeze) zodra dit gebeurt reageert de pc nergens meer op behalve de aan en uit knop op de voeding. Ik heb van alles geprobeerd om dit te verhelpen maar niks heeft tot nu toe geholpen.
Mijn specificaties zijn:
Besturingssysteem: Windows 8 Pro (Legaal)
Moederbord: Sabertooth 990FX R2.0
Processor: AMD FX(tm)-9590 Eight-Core Processor (Octa)
Videokaart: NVIDIA GeForce 750 Ti
Werkgeheugen: 16GB DDR3 RAM
Opslag: 2x 1TB SATA Western Digital
Graag zou ik jullie hulp gebruiken bij het oplossen van dit irritante probleem, Ik kan als het nodig is de temperatuur van m'n videokaart en processor later posten etc.